Vastattu

Elisa Viihteen tekstitys ongelma

  • 13 elokuu 2017
  • 26 kommenttia
  • 4659 katselukerrat

Ohjelmakirjastosta Viasatin esim. leffoja katsellessa puuttuu tekstitys noin 80% ajasta! Alkaa nousta lämmöt punaiselle allekirjoittaneella...
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 15 elokuu 2017, 11:19

Saatiinkin jo muuta kautta ainakin osasta Viasatin ohjelmakirjaston leffojen teksteistä palautetta ja laitettiin vikailmoitusta eteenpäin että tekstit korjattaisiin niin pian kuin mahdollista. Oliko sulla jotakin esimerkkejä leffojen osalta lisää, että missä olet tällaista havainnut?
Katso alkuperäinen viesti

26 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Saatiinkin jo muuta kautta ainakin osasta Viasatin ohjelmakirjaston leffojen teksteistä palautetta ja laitettiin vikailmoitusta eteenpäin että tekstit korjattaisiin niin pian kuin mahdollista. Oliko sulla jotakin esimerkkejä leffojen osalta lisää, että missä olet tällaista havainnut?
Inferno leffaa olen yrittänyt katsoa, viimeksi tänään, mutta tekstitys elää edelleen omaa laiskaa elämäänsä...
Onko tähän tekstitys ongelmaan tulossa ratkaisua, vai onko tuo Viasatin ohjelmakirjasto vain huono vitsi...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Vikatiketti on vielä auki. Viimeisein tieto on, että Viasatille on ilmoitettu näistä ongelmista, sen jälkeen emme ole kuulleet uutta.
Onko teillä mitään aikomusta saada tätä ongelmaa kuntoon? Tuntuu uskomattomalta, että tämän tyyppinen vika voi olla päällä useita kuukausia ja lisäksi tämän ajan te laskutatte palvelusta täyttä maksua!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Näistä ilmoitetuista Viasatin elokuvista on hiljattain tullut meille uudet versiot. Pahoittelut korjausviiveestä!
Moi,
Onko tarkoituksena laittaa uudet versiot myös katsottavaksi? Esimerkiksi Infernossa tekstitys ei toimi vieläkään...
Ei toimi ei! Pitäisköhän antaa jonkun toisen henkilön koittaa korjausta välillä... =))))))))
Käyttäjätaso 5
Vikatiketti on vielä auki. Viimeisein tieto on, että Viasatille on ilmoitettu näistä ongelmista, sen jälkeen emme ole kuulleet uutta.

Tää oli oikeasti hyvä. Kuukausi sitten ilmoitimme jollekin ja sen jälkeen emme ole tehneet mitään.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Vikatiketti on vielä auki. Viimeisein tieto on, että Viasatille on ilmoitettu näistä ongelmista, sen jälkeen emme ole kuulleet uutta.

Tää oli oikeasti hyvä. Kuukausi sitten ilmoitimme jollekin ja sen jälkeen emme ole tehneet mitään.


Viasatin toimia tässä odotellaankin, eikä osaltamme voida oikein enempää tehdä kun nyt on tehty. :)
Pahoittelut vaan meidän puolestamme.
Me elisa viihteen kanssa taistelleet olemme todellakin taivaspaikkamme jo ansainneet!! Lähemmäksi helvettiä tuskin ihan helpolla pääsee... =)))))
Vuosi vaihtui, mutta tekstitysongelma se vaan on ja pysyy! Oletteko jo nostaneet kädet ilmaan antautumisen merkiksi!?
Ajattelinpa katsoa tuon uuden Pirates of the Caribbean leffan, mutta yllätys yllätys, eihän siinä ole tekstitystä!!! Nyt alkaa riittämään tämä skeida! Jos yksi osa, ja omalla kohdallani ainakin suuri syy miksi sorruin tähän kanavapakettiin, oli tämä ohjelmakirjasto, ei toimi alkuunkaan, niin millä perusteella te siitä huolimatta rosvoatte palvelusta täyden hinnan!!? Ja vika ei ole meidän vaan Viasatin, ei riitä vastaukseksi. Varmasti olette vaatineet ainakin jotain hyvitystä sopimuksestanne, joka on osoittautunut toimimattomaksi, ja olisikin mielenkiintoista tietää että milloin se näkyy meidän laskuissamme!?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ajattelinpa katsoa tuon uuden Pirates of the Caribbean leffan, mutta yllätys yllätys, eihän siinä ole tekstitystä!!! Nyt alkaa riittämään tämä skeida! Jos yksi osa, ja omalla kohdallani ainakin suuri syy miksi sorruin tähän kanavapakettiin, oli tämä ohjelmakirjasto, ei toimi alkuunkaan, niin millä perusteella te siitä huolimatta rosvoatte palvelusta täyden hinnan!!? Ja vika ei ole meidän vaan Viasatin, ei riitä vastaukseksi. Varmasti olette vaatineet ainakin jotain hyvitystä sopimuksestanne, joka on osoittautunut toimimattomaksi, ja olisikin mielenkiintoista tietää että milloin se näkyy meidän laskuissamme!?

Viasatin kanavakirjastostako katsoit, vai? 🙂
Voitas ilman muuta pistää tästäkin eteenpäin viestiä jos sieltä ei tekstejä löydy.
Tekstityksissä on ollut vikaa yli puolen vuoden ajan eikä todellakaan mikään ole korjautunut, joka leffassa tekstitykset on rikki. Yhtään ainutta leffaa en ole puoleen vuoteen katsonut ilman tekstitys ongelmia. Kärsivällisesti olen odottanut korjausta, mutta sitä ei ilmeisesti ole tulossa ihan lähiaikoina. Ei näin! Ei todellakaan näin! Vakavasti harkinnassa tilauksen lopetus.
Minä tein ratkaisun, ja tilaus loppui kuun vaihteessa! Elämä näyttää heti huomattavasti valoisammalta, suosittelen 🙂
Eikä toimi vieläkään.. Viikon ainut vapaa ilta ja otin viasatin jotta näen elokuvia, tai olisin nähnyt. Tekstitys digiboxin ohjelma kirjastossa ei toiminut ollenkaa pirates of the caribianissa. Ettei vika olisi vaan elisan päässä kun taaksepäin ottaessa pois jäänyt teksti saattaakin näkyä hetken ja taas loppuvat tulemasta.. Pakkohan noita on jollain hyvittää! oli vika missä tahansa niin elisalta palvelu otettu ja vastuu myös palvelun tarjoajalla.
Tämä Viasatin tekstitysongelma lähentelee jo naurettavuutta! Elisa on ihailtavan ihmeellinen yritys kun vuodesta toiseen jaksaa yrittää tätä selittelyä ja asiakkaille p*skan myymistä. Jos yrityksellä ei joku tuote toimi, niin silloin asiakkaille hyvitetään reilusti se, että tuote on huono. Itse olen tästä tekstitysongelmasta antanut palautetta jo viime vuonna, eikä mikään muutu. On tietysti hyvä selittää, että Viasat sitä ja Viasat tätä. Lopputulema on kuitenkin se, että minun laskuttajani on Elisa Oyj ja siinä tapauksessa Elisa on vastuussa tuotteestaan.
Harmittelen kovasti tällaista epämääräistä ongelmien ratkaisua Elisan toimesta, omassa asiakaspalvelutyössä tällainen toiminta aiheuttaisi tehokkaasti asiakaskadon. Sinällään Viihde toimii hyvin, Viasatin leffat on OK ja sarjat myös, mutta toi Viaplayn tekstityksen toimimattomuus riepoo pahasti, tai jos ollaan tarkempia, ymmärrän että välillä on ongelmia, mutta ne saadaan korjattua ja korjaukselle kerrotaan pitävä aikataulu. Nyt on vaan tällaista lapsellista diibailua joka ilmeisesti uppoaa osaan asiakaskunnasta satasella.

Sinällään en usko, että tämä viesti nyt mitään muuttaisi, joko ollaan vastaamatta taikka vetäydytään taas Viasatin selän taakse.
Viasatin tekstitysongelmat häiritsivät minuakin reippaasti. Nyt ongelma on ilmeisesti korjattu sillä, että Viasatin uutuuselokuvia ei enää lainkaab tule digiboksin N7800 Viasat -kirjastoon...

Äänestänkö jaloillani vai saatteko Viasatin elokuvat jotenkin toimimaan Elisa viihteen asiakkaille?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Olemme välittäneet asiasta eteenpäin palautetta tekniseen tukeemme. Ymmärrämme että asia harmittaa :(
Toivottavasti saadaan kuntoon pian!
Kävin katsomaan Steven Seagal leffaa Ticker ja tekstitys hävisi 14minuutin kohdalla.
Ja tämä ongelma vain jatkuu. Mummyssa juurikin samat ongelmat, eli tekstitykset vajavaiset.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Kiitos esimerkeistä. Näistä on nyt myös laitettu raporttia tekniselle tiimille.
Onkohan asia edennyt? minulla ollut myös ongelmia jo useita kuukausia. Luulin että vika olisi minun laitteissa. Mutta vika taitaa olla siellä ihan alkupäässä. Olisi mukava jos saisitte asian kuntoon pikaisesti. Ei kovin hyvää mainosta tällainen jatkuva tilanne.

PS. En ole katsonut elokuvia viasat ohjelmakirjastosa aikoihin. Tai no olen aloittanut aika monta, mutta lopettanut noin 5 min Katselun jälkeen.
Taitaa kohta lähteä tilaus katkolle.
Tehkääs Elisa nyt ryhtiliike ja vaatikaa nuo tekstitykset kuntoon, jos ongelma on Viasatin, kuten viesteistä voi päätellä. Kyllä noin isolla pörssiyhtiöllä kuten Elisa pitää olla resurssit hoitaa asia kuntoon! 😠 #sijoittaja

Osallistu keskusteluun