Vastattu

Elisan gurut ja laskutus sekä maksut

  • 28 elokuu 2018
  • 3 kommenttia
  • 505 katselukerrat

1) Elisan toimittama 1. digibox ei toiminut eikä toinenkaan. Soitin asiakaspalveluun. Totesivat, että tekninen vika - yhdistetään gurulle (2,38 €/min jne..). Kerroin tarkasti ongelman gurulle. Hän alkoi selata sopimuksia. Totesin, että maksan digiboxin teknisen ongelman ratkaisusta enkä sopimusten läpikäynnistä. Puhelu kesti n. 4 minuuttia ja katkesi. Ongelmaa ei ratkaistu. Elisa laskuttaa lähes 10 euroa tästä.
Mikä on osoite, johon tästä laskusta voi reklamoida?

2) Vaihdoin gsm:n. Tiedot piti siirtää. Guru hoiti; hinta 130 €. Tähän ei sisältänyt tekstiviestien siirto; tästä lisämaksu olisi ollut 500 €. Marssin Giganttiin; uusi gsm + tietojen siirto (myös tekstiviestit) 49 €. Ja operaattorin vaihto.
Mitä tämä kertoo Elisan toiminnasta?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 28 elokuu 2018, 10:04

1) Ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun. He hoitavat noita hyvityksiä eteenpäin.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

2) OmaGuru on ollut aina kallis. Asiakkaan tulisi aina etukäteen selvittää mahdolliset kustannukset. Toki vertailu kannattaa myös.

Jos vertailun jättää tekemättä ja huomaa myöhemmin, että toinen toimija tuottaa samaa palvelua pilkkahintaan, onko se operaattorin vika?

Ei se ole tyhmä, joka pyytää. Vaan se, joka maksaa.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
1) Ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun. He hoitavat noita hyvityksiä eteenpäin.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

2) OmaGuru on ollut aina kallis. Asiakkaan tulisi aina etukäteen selvittää mahdolliset kustannukset. Toki vertailu kannattaa myös.

Jos vertailun jättää tekemättä ja huomaa myöhemmin, että toinen toimija tuottaa samaa palvelua pilkkahintaan, onko se operaattorin vika?

Ei se ole tyhmä, joka pyytää. Vaan se, joka maksaa.
1) Ota yhteyttä Elisan asiakaspalveluun. He hoitavat noita hyvityksiä eteenpäin.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
MIKSI MAKSAISIN ELISALLE LISÄÄ ? Kuten todettua; tyhmä on se, joka maksaa.

2) OmaGuru on ollut aina kallis. Asiakkaan tulisi aina etukäteen selvittää mahdolliset kustannukset. Toki vertailu kannattaa myös.

Jos vertailun jättää tekemättä ja huomaa myöhemmin, että toinen toimija tuottaa samaa palvelua pilkkahintaan, onko se operaattorin vika?

Ei se ole tyhmä, joka pyytää. Vaan se, joka maksaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Laittamani linkin kautta voit myös jättää yhteydenottopyynnön, jolloin Elisalta otetaan sinuun yhteyttä.

Osallistu keskusteluun