Vastattu

Elisan toimittaman digiboksin yhteys 'katkeilee' AJOITTAIN

  • 11 kesäkuu 2018
  • 1 kommentti
  • 305 katselukerrat

Elisan toimittaman digiboksin yhteys 'katkeilee' AJOITTAIN, ja tällöin NETTI-yhteys RESETOITUU!

11.6.2018 n klo 19:50-20:10 välisenä aikana tuli samsungin 55" smart-tv:stä jopa 'puheääninen ilmoitus' jostain ongelmasta . . .

Mistähän kyseiset yhteydenkatkeilut aiheutuvat - tällöin yhteys ns RESETOITUU?

Leonardo
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 11 kesäkuu 2018, 20:32

Nettiyhteys resetoituu? Tarkoitatko tällä nyt digiboksin ja modeemin välistä yhteyttä vai katkeaako koko nettiyhteys modeemista?

Olisi toki tärkeää tietää myös seuraavat asiat:
- Mikä nettiyhteys on käytössä?
- Mikä modeemi on käytössä?
- Onko modeemia resetoitu?
- Onko digiboksia resetoitu?
- Onko digiboksi kiinni langallisessa vai langattomassa verkossa?

Kannattaa lukaista oheiset aiheet ja toimia niissä annettujen ohjeiden mukaan:
- https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/vikatilanteet/ohje/hairiotilanteet/#viihde
- https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/
- https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/apua-ongelmatilanteissa/
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Nettiyhteys resetoituu? Tarkoitatko tällä nyt digiboksin ja modeemin välistä yhteyttä vai katkeaako koko nettiyhteys modeemista?

Olisi toki tärkeää tietää myös seuraavat asiat:
- Mikä nettiyhteys on käytössä?
- Mikä modeemi on käytössä?
- Onko modeemia resetoitu?
- Onko digiboksia resetoitu?
- Onko digiboksi kiinni langallisessa vai langattomassa verkossa?

Kannattaa lukaista oheiset aiheet ja toimia niissä annettujen ohjeiden mukaan:
- https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/vikatilanteet/ohje/hairiotilanteet/#viihde
- https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/
- https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/apua-ongelmatilanteissa/

Osallistu keskusteluun