Elisan vakuutusmaksut ovat älyttömiä.

  • 22 July 2020
  • 2 kommenttia
  • 1113 katselukerrat

Olen ollut elisan asiakkaana jo vuosia. Olen maksanut puhelimia,tietokoneen ja tabletin kunnialla ilman minkäänlaisia ongelmia, kaikki laskut ajallaan.

Elämässä kävi kuitenkin huonosti ja menetin luottotiedot ( ei ollut omaa syytäni mutta en ala syitä tähän kertomaan) .

Eilen yritin tilata toisen digiboxin koska sain toisen television ja digiboxi siis maksaa 20 euroa yhden elisa viihteen kuukausimaksun verran. Minulla siis on jo elisa viihde ollut ties kuinka kauan halusin vain digiboxin. Sitten tuli vastaan tämä elisan mahtava luottotarkastus, ja hups minun pitäisi maksaa 100 euroa 20 euron digiboxista. Miten tämä on hyvää asiakaspalvelua? Varsinkin meille vanhoille asiakkaille joilla ei ole ollut laskuissa vuosikymmeniin mitään ongelmia.

Yritin myös tilata pleikka 4 tuossa yhdessä vaiheessa ihan katsoessa kuinka paljon minun pitäisi maksaa luottoa 300 euron koneesta ja minun olisi pitänyt maksaa 290 euroa luottoa! 

Saan tuolla rahalla ostettua uuden koneen! 

Tämä kohtelu alkaa oikeesti häritsemään ja olen miettinyt koko elisa viihteen irtisanomista tämän kohtelun takia. Netin jouduin jo poikkasemaan kun täällä meillä ei se edes toimi kunnolla ja otin telian tilalle, ja muuten maksan 0.98 centtiä joka kuukausi samasta nopeudesta kun teillä maksaisin 40 euroa elisa viihteestä netin kanssa.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Jos hankkii HDMI-Splitterin niin silloin ei tarvitse toista digiboksia, silloin voi katsoa kummallakin televisiolla samaa ohjelmaa samaan aikaan. Se huono puoli siinä on että toisella televisiolla ei voi digiboksin kautta katsoa eri ohjelmaa samaan aikaan, omalla tv-virittimellä kylläkin voi katsoa sitten eri tv-kanavaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @Seracia ja tervetuloa OmaYhteisöön! :slight_smile: Vakuusmaksu tilaukselle saattaa tosiaan määräytyä monesta eri syystä. Koko vakuusmaksuprosessi on pitkälti automaattinen ja tapauskohtaisesti voidaan aina tarkastaa, että voitaisiko vakuusmaksua kuitenkin pienentää, tai jopa kokonaan poistaa. 

Jos laitat meille yksityisviestillä tarkemmat tietosi, niin voidaan katsoa mitä asialle voitaisi tehdä! :relaxed: