Vastattu

HBO ohjelmakirjasto puute: Boardwalk Empire kausi 3 jakso 5 HD

  • 3 joulukuu 2013
  • 19 kommenttia
  • 5717 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Jo viikko vierähtänyt eikä kyseinen jakso ole vieläkään lisätty.

Mikä kestää? Eli puuttuu Boardwalk Empiren 3. kauden 5. jakson HD versio.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi RdCal 27 tammikuu 2014, 14:13

Asia selvitetty ja kuukausimaksut korvataan. Tämä tätä myöten selvä.
Katso alkuperäinen viesti

19 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
RdCal kirjoitti:

Jo viikko vierähtänyt eikä kyseinen jakso ole vieläkään lisätty.

Mikä kestää? Eli puuttuu Boardwalk Empiren 3. kauden 5. jakson HD versio.


Ilmoitin myös tämän eteenpäin ! 
Käyttäjätaso 4
Mennyt jo 3 viikkoa siitä, kun ensimmäisen kerran tästä ilmoitin, eikä vieläkään ole saatu hd-versiota jaksosta tarjolle. Minkä halvatun ikuisuusprojektin te tästä oikein teitte?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Laitoin tästä kysymystä menemään. Ohjelmiin liittyvien tietojen toimituksessa on valitettavasti ollut puutteita minkä vuoksi ne eivät aina ole ehtineet samalla aikataululla meille kuin HBO:lle. Puuttuva Empire- jakso on myös pyydetty, mutta ei vielä saatu. Olemme aktiivisesti yhteydessä HBO:hon, jotta saisimme puuttuvat jaksot pikaisesti, sekä myös jatkossa kaikki jaksot ajallaan.
Käyttäjätaso 4
Otitte sitten tästäkin pitkän projektin. Ei voi olla mahdollista, että yhden jakson lisäämiseen menee kuukausi tolkulla aikaa.
Käyttäjätaso 4
RdCal kirjoitti:

Otitte sitten tästäkin pitkän projektin. Ei voi olla mahdollista, että yhden jakson lisäämiseen menee kuukausi tolkulla aikaa.


Pahoittelut, että tässä kestää ja kestää. Valitettavasti ei vieläkään ole tuosta kyseisestä jaksosta HD-laadulla tietoa. Selvityksessä on ja toivottavasti saamme ensi viikolla vastauksen, milloin jakso saadaan näkyviin.
Käyttäjätaso 4
Odotamme edelleen, että saisimme HBO:lta jakson HD-version. Vastaamme kyllä heti tänne, kun asiasta on enemmin tietoa. Pahoittelen edelleen tätä viivästystä.
Käyttäjätaso 4
Sanaseppä kirjoitti:
Odotamme edelleen, että saisimme HBO:lta jakson HD-version. Vastaamme kyllä heti tänne, kun asiasta on enemmin tietoa. Pahoittelen edelleen tätä viivästystä.

Tätä yhtä jakso on odotettu jo pari kuukautta. Aivan uskomatonta toimintaa. Miten korvaatte tästä ja muistakin puutteista aiheutuneen haitan? Kun on aikaisemmin todetttu, että Elisan HBO-ohjelmakirjasto on teidän oma palvelu eikä HBO:n.
Käyttäjätaso 4
RdCal kirjoitti:

Sanaseppä kirjoitti:

Odotamme edelleen, että saisimme HBO:lta jakson HD-version. Vastaamme kyllä heti tänne, kun asiasta on enemmin tietoa. Pahoittelen edelleen tätä viivästystä.


Tätä yhtä jakso on odotettu jo pari kuukautta. Aivan uskomatonta toimintaa. Miten korvaatte tästä ja muistakin puutteista aiheutuneen haitan? Kun on aikaisemmin todetttu, että Elisan HBO-ohjelmakirjasto on teidän oma palvelu eikä HBO:n.


Tosiaan minä pahoittelen, että tämä on nyt kestänyt näin pitkään. Palvelu toki eroaa HBO:n omasta palvelusta, sillä sisältö vaihtelee. Kaikki Elisan HBO-ohjelmapalveluun tulevat jaksot tulevat kuitenkin luonnollisesti HBO:lta. Odotamme tosiaan edelleen, että saisimme HBO:lta jakson HD-version ja tiedotamme kyllä tänne kun tarkempaa tietoa tulee.

Hyvityksistä en osaa sanoa sinulle tarkemmin, mutta en usko että tällaista yleistä hyvitystä tämän tiimoilta olisi tulossa. Kuitenkin, ymmärrän että tämä on ikävä tilanne sinun kannaltasi, sillä et ole saanut kyseistä jaksoa HD:na. Voit laittaa hyvityksien tiimoilta viestiä asiakaspalveluumme, jolloin voimme käsitellä sinun asiaasi henkilökohtaisesti.  Kuitenkin, edelleen ensisijainen tavoitteemme on saada tämä jakso sinulle katsottavaksi.
Käyttäjätaso 4
Sanaseppä kirjoitti:
RdCal kirjoitti:
Sanaseppä kirjoitti:
Odotamme edelleen, että saisimme HBO:lta jakson HD-version. Vastaamme kyllä heti tänne, kun asiasta on enemmin tietoa. Pahoittelen edelleen tätä viivästystä.

Tätä yhtä jakso on odotettu jo pari kuukautta. Aivan uskomatonta toimintaa. Miten korvaatte tästä ja muistakin puutteista aiheutuneen haitan? Kun on aikaisemmin todetttu, että Elisan HBO-ohjelmakirjasto on teidän oma palvelu eikä HBO:n.

Tosiaan minä pahoittelen, että tämä on nyt kestänyt näin pitkään. Palvelu toki eroaa HBO:n omasta palvelusta, sillä sisältö vaihtelee. Kaikki Elisan HBO-ohjelmapalveluun tulevat jaksot tulevat kuitenkin luonnollisesti HBO:lta. Odotamme tosiaan edelleen, että saisimme HBO:lta jakson HD-version ja tiedotamme kyllä tänne kun tarkempaa tietoa tulee.

Hyvityksistä en osaa sanoa sinulle tarkemmin, mutta en usko että tällaista yleistä hyvitystä tämän tiimoilta olisi tulossa. Kuitenkin, ymmärrän että tämä on ikävä tilanne sinun kannaltasi, sillä et ole saanut kyseistä jaksoa HD:na. Voit laittaa hyvityksien tiimoilta viestiä asiakaspalveluumme, jolloin voimme käsitellä sinun asiaasi henkilökohtaisesti.  Kuitenkin, edelleen ensisijainen tavoitteemme on saada tämä jakso sinulle katsottavaksi.

Tästäpä asiasta voisi kyllä näin kahden kuukauden odottelun jälkeen ottaa ihan Elisa minuun päin yhteyttä. Asiakasnumero on tiedoissa, joten yhteystietojen puuttumisesta ei voi olla kiinni.

Mutta jos ei onnistu, niin mikä on se oikea yhteydenottotapa/sähköpostiosoite, johon otetaan yhteyttä reklamaatioissa/hyvitys asioiden tiimoilta? Ei oikein meinaa tuolta Elisa.fi sivulta löytyä.
Käyttäjätaso 4
RdCal kirjoitti:
Sanaseppä kirjoitti:
RdCal kirjoitti:
Sanaseppä kirjoitti:
Odotamme edelleen, että saisimme HBO:lta jakson HD-version. Vastaamme kyllä heti tänne, kun asiasta on enemmin tietoa. Pahoittelen edelleen tätä viivästystä.

Tätä yhtä jakso on odotettu jo pari kuukautta. Aivan uskomatonta toimintaa. Miten korvaatte tästä ja muistakin puutteista aiheutuneen haitan? Kun on aikaisemmin todetttu, että Elisan HBO-ohjelmakirjasto on teidän oma palvelu eikä HBO:n.

Tosiaan minä pahoittelen, että tämä on nyt kestänyt näin pitkään. Palvelu toki eroaa HBO:n omasta palvelusta, sillä sisältö vaihtelee. Kaikki Elisan HBO-ohjelmapalveluun tulevat jaksot tulevat kuitenkin luonnollisesti HBO:lta. Odotamme tosiaan edelleen, että saisimme HBO:lta jakson HD-version ja tiedotamme kyllä tänne kun tarkempaa tietoa tulee.

Hyvityksistä en osaa sanoa sinulle tarkemmin, mutta en usko että tällaista yleistä hyvitystä tämän tiimoilta olisi tulossa. Kuitenkin, ymmärrän että tämä on ikävä tilanne sinun kannaltasi, sillä et ole saanut kyseistä jaksoa HD:na. Voit laittaa hyvityksien tiimoilta viestiä asiakaspalveluumme, jolloin voimme käsitellä sinun asiaasi henkilökohtaisesti.  Kuitenkin, edelleen ensisijainen tavoitteemme on saada tämä jakso sinulle katsottavaksi.

Tästäpä asiasta voisi kyllä näin kahden kuukauden odottelun jälkeen ottaa ihan Elisa minuun päin yhteyttä. Asiakasnumero on tiedoissa, joten yhteystietojen puuttumisesta ei voi olla kiinni.

 

Mutta jos ei onnistu, niin mikä on se oikea yhteydenottotapa/sähköpostiosoite, johon otetaan yhteyttä reklamaatioissa/hyvitys asioiden tiimoilta? Ei oikein meinaa tuolta Elisa.fi sivulta löytyä.

Up.
Käyttäjätaso 6
HBOn suuntaan taas potkastu palloa, että mikä tuossa kestää, kun pariin otteeseen jo pyydelty 😞
Käyttäjätaso 4
Jaksuu kirjoitti:
HBOn suuntaan taas potkastu palloa, että mikä tuossa kestää, kun pariin otteeseen jo pyydelty :(

Kiitokset set vain tuosta.

Kuitenkin viittasin tuossa tuohon aikaisempaan viestiini eli on vielä täysin auki se, että ottaako minuun joku yhteyttä koskien reklamaatiota/hyvitystä vai otanko minä. Ja jos kerta minun pitää, niin mikä on tähän tarkoitukseen oleva sähköpostiosoite? En soita maksulliseen asiakaspalveluun ja tuntuu jotenkin täysin nurinkuriselta laittaa viestiä tästä asiasta häiriöilmoituslomakkeen kautta näin kahden kuukauden jälkeen.
Käyttäjätaso 6
Varmistin näistä hyvityksistä. Niinkuin odotettiinkin, hyvitystä ei anneta jos HBO ei pysty toimittamaan tiettyä jaksoa. Mikäli vika on Elisan puolella tai Elisasta kiinni, niin hyvityksiä voitaisiin katsoa tapaus kohtaisesti 🙂
Käyttäjätaso 4
Jaksuu kirjoitti:
Varmistin näistä hyvityksistä. Niinkuin odotettiinkin, hyvitystä ei anneta jos HBO ei pysty toimittamaan tiettyä jaksoa. Mikäli vika on Elisan puolella tai Elisasta kiinni, niin hyvityksiä voitaisiin katsoa tapaus kohtaisesti :)

Eli siis minä tilaan teiltä ohjelmakirjaston jota mainostatte:

"yli 60 suosikkisarjaa HD-laatuisena mm. Game of Thrones, Sopranos, Boardwalk Empire, Newsroom, Band of Brothers jne.

Kun ette tätä ole pystyneet tarjoamaan tilauksen (13.11.13) alusta lähtien, joka mielestäni luetaan tuotteen/palvelun virheeksi. Sillä enhän minä asiakkaana voi tietää, että teillä on tapana vain tarjota osa jaksoista hd:nä ja osa ei tai että teillä on näin mittavat toimitusongelmat HBO:n kanssa.

Tässä sitten tulee jo mainonnan virheellisyys myös kysymykseen. Lisäksi koska kyseessä on teidän oma palvelunne, niin toimitusongelmanne HBO:n kanssa ei kuulu minulle. Minä olen asiakkaana sopimusuhteessa teidän kanssanne ja te ette ole pystyneet mainonnan perusteella luvattua toimittamaan, vaikka olen antanut huomattavan kohtuullisen ajan tämän palvelun virheen korjaamiseen.

Ymmärrän, että olette "puun ja kuoren" välissä, mutta se ei anna oikeutta siirtää vastuuta asiakkaalle. Tiedän myös, että olen oikeutettu irtisanomaan ohjelmakirjaston milloin itse niin päätän, mutta olen jo maksanut noin kolmesta kuukaudesta täyttä hintaa, vaikka itse palvelu on ollut alusta asti virheellinen. Miten toimitaan? Onko kuluttajaviranomaisen puoleen kääntyminen ainoa vaihtoehto tässä vaiheessa?
Käyttäjätaso 6
En tiedä otitko sinä yhteyttä HBOhon asti, kun nyt tuli viestiä, että tänään pitäisi ohjelman näkyä :D

Jos lasketaan kaikki nuo jaksot ja ohjelmat mitä HBO:sta löytyy ja sitten jaetaan tuo kuukausimaksu sen mukaan paljonko maksat keskimäärin jaksosta, niin hyvitys varmaan voidaan antaa. Pointtina lähinnä se, että hyvitys olisi naurettavan pieni, että se olisi enemmänkin loukkaavaa. 

Toivottavasti et ymmärrä tätä viestiä hyökkäyksenä sinua kohtaan tai mitenkään vähättemään sinun asiakkuuttasi.

Muokkaus: Tällaista vielä toimitusehdoista: "Elisa ei vastaa muiden teleyritysten, ohjelma- ja palvelutoimittajien palveluiden tai ohjelmien muutoksista, häiriöistä tai keskeytyksistä asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista haitoista tai vahingoista."
Käyttäjätaso 4
No eihän siinä kestänytkään onneksi kovin pitkään. Kiitos. :smileyundecided: :smileycool:

En ole ottanut tätä missään vaiheessa loukkauksena, mutta ihmettelen vain teidän tapaanne toimia.

Ymmärrän ja olen lukenut nuo toimitusehdot/sopimusehdot. Kuten aikaisemmassa viestissäni sanoin vetoan palvelun virheeseen joka oli olemassa jo palvelun hankinnan alusta asti, en "palveluiden tai ohjelmien muutoksista, häiriöistä tai keskeytyksistä asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista haitoista tai vahingoista."

Teillä kuitenkin toimijana on velvollisuus huolehtia siitä, että teidän myymänne tuote/palvelu vastaa sitä mitä sen kuuluu olla. Tässä tapauksessa näin ei ollut ja luulisi, että vastuullisena toimijana te myös teette laaduntarkkailua eli pidätte huolta, että HBO ns. "sisällön toimittajana" tekee sen mitä olette sopineet eli toimittaa oikeat jaksot oikeaan aikaan.

Kuten samoissa toimitusehdoissa lukee: "Elisa vastaa asiakkaalle tämän osoittamat palvelun viivästymisestä ja virheestä aiheutuneet välittömät vahingot. Välillisistä vahingoista korvataan vain ne taloudelliset menetykset, jotka johtuvat Elisan huolimattomuudesta sopimuksen täyttämisessä."

Tässä tapauksessa ja myös vastaavassa Office-sarjan ja muutaman muun kohdalla voidaan todeta, että nämä toimenpiteet ovat pettäneet, jolloin olette korvausvelvollinen. Ja kuten toimitusehdoissa lukee "välillisistä vahingoista aiheutuneen taloudellisen menetyksen korvaus" on ollut tässä mielessä joka kuukausi maksettu kuukausimaksu. Näin siis ainakin minun mielestäni.
Käyttäjätaso 4
Asia selvitetty ja kuukausimaksut korvataan. Tämä tätä myöten selvä.
Mitäs mitäs. Eli jos tarpeeksi pitää meteliä niin korvauksia tulee. Onko tämä nyt sitten elisan puolelta myöntö sille, että mainostettu palvelu ei olekaan lupausten mukainen? Mites me muut asiakkaat? Kyllä nämä jatkuvasti esiin putkahtatavat puuttuvat jaksot ja katoavat tuotantokaudet häiritsevät meitä muitakin. Korvataanko sitten muillekin asiakkaille, eikä vain yhdelle?
Käyttäjätaso 4
Pieni korjaus, niin ei jää kenellekkään epäselväksi. Olen irtisanonut tämän Elisan version (juurikin ylempänä olevista syistä) ja Elisa hyvitti/korvasi maksamani kuukausimaksut.

Bill Maherista sen verran, että HBO Nordicin puolella jaksot kyllä tulevat muutaman päivän viiveellä, mutta suomenkieliset tekstitykset ovat tarjolla jaksoihin vasta parin viikon viiveellä.

schi kirjoitti:
Eli jos tarpeeksi pitää meteliä niin korvauksia tulee.

Onko tämä sinulle jotenkin yllätys? Voit olla varma, että mitään ei tapahdu ellet ole valmis itse nostamaan asiat esille ja valmis viemään ne tarpeeksi pitkälle. Onko tämä oikein? Ei todellakaan, mutta valitettava tosiasia!

Osallistu keskusteluun