Vastattu

HBO pätkii iltaisin

  • 26 heinäkuu 2014
  • 9 kommenttia
  • 5549 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 4 kommenttia
Elisa viihde ollu puolisen vuotta kera HBOn ja tähän asti kaikki toiminu loistavasti. Nyt iltaisin HBO ohjelmakirjasto pätkii todella pahasti ja jatkuvasti. Kaverilla myös sama ongelma, asuu aivan toisella suunnalla, ja pätkiminen aina iltaisin. Mitään muutoksia en oo mihinkään tehny, musta digiboxi langattomalla yhteydellä, ja joo on toiminu myös aikaisemmin langattomasti, siinä ei vika siis ole? Resetoitu on kummatkin laatikot moneen kertaan, ei toimi niin ei toimi. Tai no välillä toimii, välillä ei, useimmiten ei. Kellään mitään havaintoja tästä?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MakeKoo 31 heinäkuu 2014, 18:25

Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Pätkiminen tosiaan nyt muutaman illan kokemuksella näyttäis loppuneen, toivotaan että jatkossakin palvelu toimii.

Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Meille on asiasta tullut muutama ilmoitus ja tiedustelin asiaa ja tähän on tehty itseasiassa tänään korjausta ettei tulisi enää moisia. Voitko ilmoittaa jos tuo jatkuu vielä jatkossa niin tiedetään auttoiko miten. Niin ja tervetuloa tietenkin palstalle 🙂
  • Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Pätkiminen tosiaan nyt muutaman illan kokemuksella näyttäis loppuneen, toivotaan että jatkossakin palvelu toimii.
    No nyt toimii HBO, mutta pätkii Nat Geo ja Bonuskanava. Eli näitä ei todellakaan pysty katsomaan, kuva jumittuu pahimmillaan minuutin välein. Aivan toivotonta. Nyt tilattu keskiviikkona aukeavaksi Viasat jotta näkisi tuota KHL:ää, aika pahat pelot sen suhteen että pätkimistä esiintyy. Ei hyvältä vaikuta...
    Moi,

    meillä pätkii kaikki Hd lähetykset, HBO ja vuokravideot. Eilen ei pysty leffaa kattoo koska kuva pysähteli ja pätki
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi, niin vilkaisen tilannetta tarkemmin :)

    Olitko koskaan mitannut yhteytesi nopeutta? Jos sinulla kaikki netin yli tulevat ominaisuudet pätkivät, saattaa ongelman aiheuttajana olla yhteysnopeus.
    Eihän digiboksin ja modeemin välissä ole mitään lisälaitteita?

    Yhteytesi nopeuden voit mitata helposti osoitteessa www.nopeustesti.com 🙂
  • Moi,

    asiakasnro on [edit: asiakasnumero pois]. Digiboxin ja modeemin välissä ei ole mitään.

    Sain uuden modeemin huhtikuussa. Mittailin noita nopeuksia ja paras tulos oli n.53mbps

    eli aika kaukana 100:sta. 
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +5
    jarkka64 kirjoitti:
    Moi,

    asiakasnro on xxxxxxxx. Digiboxin ja modeemin välissä ei ole mitään.

    Sain uuden modeemin huhtikuussa. Mittailin noita nopeuksia ja paras tulos oli n.53mbps

    eli aika kaukana 100:sta. 

    Onko mittaus tehty langattomasti vai langallisesti?

    Wiif-puoli hukkaa osan nopeudesta ja parhaan tuloksen saa vain Ethernetillä.
    moi,

    lankoja pitkin tein noi testit. jotain häikkää tossa yhteydessä on koska nettipelaaminenkin tökkii pahasti
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  •  Mainitsit tuossa aiemmin että myös HD-kanavien kanssa on ongelmia, joten ongelma saattaa hyvinkin olla antennikaapeleissa tai antennirasiaan kytkettävässä haaroittimessa. Oletko vaihtanut kaapelit/haaroittimen modeemin vaihdon yhteydessä?
  • Osallistu keskusteluun