Vastattu

IP tv kanavat/normi kanavat ei näy??

  • 16 maaliskuu 2019
  • 7 kommenttia
  • 402 katselukerrat

Onko kellään muulla ko. ongelmia? Mikään kanava ei näy paitsi Yle 1,2 Teema ja joku satunnainen kanava.Eilen vielä kaikki ok.Ilmoittaa että "Yhteysvirhe-11"????? Jos kattoo tv:n omia kanavia kaikki näkyy.Mutta digiboxin läpi ei näy.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 18 maaliskuu 2019, 13:07

Ongelma on havaittu täälläpuolen myös ja pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian! Itsellä auttoi kun vaihdoin eilen puhelimen netille digiboksin, tänään toiminut oma boksi jo normaalisti. Osalla asiakkaista on auttanut kun ensin resetoi modeemin ja tämän perään palauttelee digiboksille tehdasasetukset, mutta kaikille tämä ei valitettavasti ole auttanut
Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Jatkoa edelliseen... Ja nyt tulee "Yhteysvirhe-2"????
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kannattaa aloittaa laitteiden käynnistämisellä uudelleen ja tarvittaessa resetiä perään, jos boottaus ei auta.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/
On ressutettu moneen kertaa,en edes viittinyt niitä laittee tohon ilmotukseen koska nehän ne perinteiset temput on.Kyseessä Netgem 7800,kuitu,Kerava.Osa kanavista siis näkyy.Netti ok.Edes ohjelmatietoja ei näy eikä pääse digiboxin valikosta esim. tallenteisiin tai HBO:n valikkoon,mutta Netflix kyllä pelittää.
No nyt kun vikakonttori aukesi niin kerrottiin että alueella ongelmia.Ei vaan lukenut/en löytänyt tietoo tästä ennemmin.
Olen aamusta asti ihmetellyt kun tallenteet, Areena, MTV ja Ruutu eivät näy Keravan Kurkelassa. En löytänyt mitään vikailmoitusta mutta vastauksestasi sain sen käsityksen, että vikaa on ja sitä korjataan.
Käyttäjätaso 2
Sama tilanne täällä Korsossa, aamusta lähtien. Ja tosiaan mikään käynnistetty tai tehdasasetusten palautus ei auta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ongelma on havaittu täälläpuolen myös ja pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian! Itsellä auttoi kun vaihdoin eilen puhelimen netille digiboksin, tänään toiminut oma boksi jo normaalisti. Osalla asiakkaista on auttanut kun ensin resetoi modeemin ja tämän perään palauttelee digiboksille tehdasasetukset, mutta kaikille tämä ei valitettavasti ole auttanut

Osallistu keskusteluun