Vastattu

JIM, TV5 ja 6 eivät näy. Antennitalous, ADSL, N7700

  • 13 tammikuu 2016
  • 4 kommenttia
  • 858 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Jostain syystä meillä eivät näy otsikon kanavat.  Ongelma ilmeni kun vaihdoimme N7700 digiboksiin. On kytketty kaapelilla modeemiin.

TV-signaalin tiedoista löytyi nämä:

JIM IP: 239.192.107.9

TV5 IP: 239.192.107.10

Kutonen IP: 239.192.107.11

Olisiko vinkkejä?

Terveisin,

Vaimo haluaisi katsoa jotain realityhömppää noilta kanavilta
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi harvih 17 tammikuu 2016, 21:59

Taloyhtiöstä hajosi sähkökatkon seurauksena antenniviritin (tjsp) ja se kun vaihdettiin ja tein kanavahaun näkyvät nämä puuttuneet kanavat jälleen. Eli homma ok tämän ongelman suhteen.

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Netgemissä voi olla heikompi viritin, herjaako tuo joskus heikkoa signaalia? Oletko testannut toista antennikaapelia? TV:n virittimellä varmaan näkyvät ihan ok.
Käyttäjätaso 3
harvih kirjoitti:
Jostain syystä meillä eivät näy otsikon kanavat.  Ongelma ilmeni kun vaihdoimme N7700 digiboksiin. On kytketty kaapelilla modeemiin.

TV-signaalin tiedoista löytyi nämä:

JIM IP: 239.192.107.9

TV5 IP: 239.192.107.10

Kutonen IP: 239.192.107.11

Olisiko vinkkejä?

Terveisin,

Vaimo haluaisi katsoa jotain realityhömppää noilta kanavilta

Hertzejähän niissä pitäsis lukea.

Jossain keskustelussa oli miten vaihdetaan kanava (kaapeli)antennista tulevaksi eikä netistä, tietävät sen voinee kertoa (kun ei ole pariin vuoteen ollut Vihdettä, eli ei N7700kaan)
Taloyhtiöstä hajosi sähkökatkon seurauksena antenniviritin (tjsp) ja se kun vaihdettiin ja tein kanavahaun näkyvät nämä puuttuneet kanavat jälleen. Eli homma ok tämän ongelman suhteen.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • ? Kiitos ilmoituksesta ja hyvä, että toimii 🙂
  • Osallistu keskusteluun