Kanavaa ei voida näyttää

  • 4 joulukuu 2017
  • 11 kommenttia
  • 1308 katselukerrat

Mikähän tässä digiboksissa taas on?? Antaa herjaa "kanavaa ei voida näyttää".

Resetointi auttaa hetken. Resetin jälkeen kanavat toimii normaalisti ja seuraavana päivänä taas sama virhe - "Kanavaa ei voida näyttää". Jos laittaa tallennukseen ohjelman ja kattoo tallenteesta niin johan toimii.

Terveisin,
Kohta resetoin sopimuksen

11 kommenttia

Saman tyyppinen ongelma,
kun tein teeveehen kanava haun ja
digipoksiin tehdasasetuksien palautuksen
kaikki toimi.
Jos irroitat digipoksi verkkovirrasta yöksi,
saattaapi aamulla olla teksti "Kanavaa ei voida näyttää "
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mikähän kanava mahtaa olla kyseessä? Vaiko kaikki ? 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kysytään nyt vielä sellainenkin tarkennus, että katsotaanko kanavia antenniverkosta vai IP-verkosta, ts. onko boksissa antennipiuha kiinni, vaiko ei ? (antennipiuhaa tarvitaan muualla kuin entisen PPO:n, KYMP:n tai Telekarelian alueella)
Kanavia ei pystytä näyttämään, neljäs päivä jo menossa....vikapalvelusta piti soittaa tänään klo 9 jälkeen, aamulla, ja nyt kello on 21.15 eikä mitään ole kuulunut....suututtaa. Tallenteet pystyy katsomaan. Kyse siis Elisa viihteen modeemi N7700-t2c-4-d. Ennen 5.12 kaikki näkyi hyvin. Alan kyllästyä kaikkien laiteiden vikoihin hiljalleen. Saisiko nyt SELKEÄT ohjeet mitä pitäisi tehdä/tarkistaa/mahdollisesti muuttaa tms.? Tietokoneella viihde ok. Ainoastaan modeemi-tv yhdistelmä ei toimi.
Ja kyllä, koskee KAIKKIA KANAVIA. Hermo menee. Ei työttömällä ole varaa maksaa toimimattomista palveluista. Tai puhelinpalvelussa jonotella puolta päivää.
Asun 48700 postinumeroalueella Kotkassa. Onko täällä muilla tällaisia ongelmia, vai tietenkin vain minulla.
KKysytään nyt vielä sellainenkin tarkennus, että katsotaanko kanavia antenniverkosta vai IP-verkosta, ts. onko boksissa antennipiuha kiinni, vaiko ei ? (antennipiuhaa tarvitaan muualla kuin entisen PPO:n, KYMP:n tai Telekarelian alueella)

Antennipiuha on kiinni modeemissa, tämähän on alueelta Tampere eli käytössä teidän kaapeliverkko. Koskee kaikkia kanavia jotka on antennitalouksissakin.

Kaapelissahan ei ole mitään vikaa koska se toimii televisioon kytkettynä normaalisti. Se että teidän boksi yrittää ottaa IP:stä kaapelin sijaan on teidän surkean softan ongelma. Aikasemmilla versioilla toimi, uusimmalla versiolla näitä ongelmia alkoi tulemaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Leea79: Saitko puhelun jo tuolta vikapalvelusta? Pahoittelut ettei sitä tullut sovitusti! 😞 Jos ongelma on vielä ajankohtainen, laita meille yksäriä niin katsotaan sitä kautta tilannetta tarkemmin :)

Mika80: Laitatko meille yksärillä osoitteesi tai asiakasnumerosi niin tsekataan tilannetta tarkemmin? 🙂
Tuliko yksäri viesti edes perille? Tilanne jatkuu ja hermot menee. Mulla on muutakin tekemistä kuin tapella kotona tuon viihteen kanavia ei pystytä näyttämään- vian kanssa. Jos on kerran sovittu että vikapalvelusta soitetaan tiettynä päivänä klo yhdeksän jälkeen, mikä m,un mielestä tarkoitta aikaa noin 9-9.30. Niin en todellakaan jää kotiin odottamaan koko päiväksi. Voisiko joku ottaa OIKEASTI YHTEYTTÄ, ensin vaikka viestillä ja sopia joku TARKEMPI AIKA?!!! Kohta lähtee koko modeemi ja palvelu tästä asunnosta. En jaksa enää tänne kirjoitella enkä ainakaan ENÄÄ SOITELLA MIHINKÄÄN. Muutenkin kaikki on nykyään liian kallista työttömän budjetille. Itse pitää kaikki tehdä. Mistään ohjeistä missä erilaisia vikatilanteita ja neuvoja on, en ole koskaan ratkaisua löytänyt. Ehkä en sitten vaan ymmärrä. En enää tiedä. Mikään ei toimi. Yritän vielä tänään iltapäivällä itse. Jos en saa toimimaan, niin saa sitten olla koko hiivatin Viihde olla. ja kadota minulta kokonaan.
Hei!
Ongelmana on taas kerran boxin hukkaamat kanavat. Saman ongelman takia digiboksi vaihdettiin reilu kuukausi sitten, vaihdon jälkeen se toimi hetken moitteetta. Ongelma tuli takaisin juuri ennen joulua. Olen buuttaillut ja palauttanut tehdasasetukset ja tehnyt kaikki samat asiat mitä edellisellä kerralla guru neuvoi ennen kuin tulimme siihen tulokseen että boksi pitää vaihtaa.
Sen vanhan boksin lähetin oikein sinne teille tutkittavaksi. Näkyy olevan tyyppivika.
Käyttäjätaso 3
Leea79: Onko tuo asia jo saatu katsottua läpi, saitko vastauksen laittamaasi yksityisviestiin? Vilipttömät pahoitteluni, mikäli sovittua soittoa ei ole kuulunut. Mielellämme kyllä selvitämme tämän asian kanssasi ja katsomme sen kuntoon!

Fitsku: Voi ei, ikävä kuulla 😕 Lisäilisitkö tuonne profiilitietoihisi asiakasnumerosi niin vilkaistaan täältä käsin vähän tarkemmin mikä tuossa voisi mättää?

Osallistu keskusteluun