Seuraavaksi irtisanon koko palvelun. Vajaan vuoden on ollut käytössä ja joka boksi jo kertaalleen vaihdettu ja lisäksi langattomasti ei ole toiminut ollenkaan, vaan useampi kuukausi ollaan jo eletty koko kämpän poikki kulkevan piuhhelvetin varassa, vaikka kotimyynnin yhteydessä mainosteltiin nimenomaan langattomuutta.
Plus tietenkin upotettu helvetinmoinen summa rahaa OmaGuru-palveluun. Aivan uskomattoman raskaaksi muuttunut tämä telkkarin vahtaaminen. Lasku juoksee koko ajan ja myös niistä kanavista, joita ei pysty katsomaan ollenkaan.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eBin
@Minnasu 26. 5 näyttää että kaapeliverkosta on viritetty kanavat, toimineet ok. 27.5 yritetty katsoa peruskanavia IPTV-puolelta, eli boksi ei viritä kanavia kunnolla vaan yrittää hakea niitä netin yli. Yleensä tähän on syynä se, että esim. viritetään kaapelikanavia antennipuolelta, eli lääkkeeksi kanavahaku kaapelipuolelta.
Kannattaa myös vaihtaa antennijohto toiseen ja kokeilla sitten kaapeliviritystä. Jos telkkari löytää kaapelikanavat mutta digiboksi ei, tarkista television asetuksista kanavien signaalivoimakkus; alle 60-70%-voimaakkuudella Netgemin boksi ei välttämättä viritä kanavia kunnolla. Tällöin auttaa vikailmoitus kaapelioperaattorille (taitaa olla Sonera tuolla). Jos signaalitaso on korkeampi on hyvin todennäköistä että Netgemin viritin on rikki, tällöin vaihdetaan meidän toimesta digiboksi.
Katso alkuperäinen viesti
Kannattaa myös vaihtaa antennijohto toiseen ja kokeilla sitten kaapeliviritystä. Jos telkkari löytää kaapelikanavat mutta digiboksi ei, tarkista television asetuksista kanavien signaalivoimakkus; alle 60-70%-voimaakkuudella Netgemin boksi ei välttämättä viritä kanavia kunnolla. Tällöin auttaa vikailmoitus kaapelioperaattorille (taitaa olla Sonera tuolla). Jos signaalitaso on korkeampi on hyvin todennäköistä että Netgemin viritin on rikki, tällöin vaihdetaan meidän toimesta digiboksi.