Vastattu

Kanavapaikkojen järjestely ei toimi

  • 24 syyskuu 2017
  • 55 kommenttia
  • 5193 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

55 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kanavalistan toimivuuteen voi vaikuttaa toki muutkin asiat kuin tuo yleinen häiriö 😕 Laitatko meille yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi-tunnukselle niin tutkitaan tuota asiaa tarkemmin.
Käyttäjätaso 2
Kanavalistan toimivuuteen voi vaikuttaa toki muutkin asiat kuin tuo yleinen häiriö 😕 Laitatko meille yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi-tunnukselle niin tutkitaan tuota asiaa tarkemmin.

Miten sen teen?

Teilläkö siis nimenomaisen ilmoituksenne vastaisesti yhä on kyseinen yleinen häiriö?

Miten Elisa on hoitanut tämän jo useita vuosia korjaamatta olleen ja ilmeisesti yhä korjaamatta olevan tv-katselun estävän asian —noin niin kuin omasta mielestäsi?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Heh.

Pistää mietityttämään, että miltä työmäärältä olen tässä digi-tv:n aikana säästynyt, hermojen kiristymisistä puhumattakaan, kun kuukauden digi-tv:n katselun jälkeen vuonna kivi ja puunuija totesin, että kanavia EI kannata siirrellä koskaan minnekään. Kyllä ne näkee niiden omiltakin numeropaikoilta!

Ja jos ei näe (eli ei osaa esim. nroa 660 painella, jotta näkee Kimin ja kumppanit tai 33, että näkee jonkun muun HD-kanavan), niin ollaan katsomatta.

Aikaa säästynyt ja hermot lepäävät. 😛
Eli ei muuta kuin levollista viikonloppua digi-tv:n parissa. viihteen kanssa tai ilman.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
KaapeliViihde, Netgem N7800.
Eli ei muuta kuin levollista viikonloppua digi-tv:n parissa. viihteen kanssa tai ilman.


Mulla on tuossa Netgem N7800 pysynyt kaikki säädöt kohdillaan tosi pitkään, ehkä viime keväästä lähtien. Parin viikon takaisen kanavahaun jälkeenkin kaikki järjestellyt kanavat olivat paikoillaan.
Mulla taitaa olla tiistai kappale 🤔
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kanavalistan toimivuuteen voi vaikuttaa toki muutkin asiat kuin tuo yleinen häiriö 😕 Laitatko meille yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi-tunnukselle niin tutkitaan tuota asiaa tarkemmin.

Miten sen teen?

Teilläkö siis nimenomaisen ilmoituksenne vastaisesti yhä on kyseinen yleinen häiriö?

Miten Elisa on hoitanut tämän jo useita vuosia korjaamatta olleen ja ilmeisesti yhä korjaamatta olevan tv-katselun estävän asian —noin niin kuin omasta mielestäsi?

Ei, meillä ei pitäisi enää mitään yleistä häiriötä olla tuon kanssa vaan tutkimme nyt tämän sitten yksittäistapauksena. Yksityisviestiä voit laittaa elisa.fi/omayhteisotiimi kautta 🙂

Osallistu keskusteluun