Vastattu

Katsomopalvelu viihteessä?

  • 19 joulukuu 2014
  • 3 kommenttia
  • 1564 katselukerrat

Onko "uudella" boxilla katsomo palvelua käytössä?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Warrington 19 joulukuu 2014, 16:14

Ei löydy MTV katsomoa eikä Yle-areenaa uudemmasta Viihde digiboksi Netgem N7700.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Ei löydy MTV katsomoa eikä Yle-areenaa uudemmasta Viihde digiboksi Netgem N7700.

Sain uuden digiboxin ja samalla hävisi mtv-katsomon ohjelmat. Mainokset kyllä näkyy mutta ohjelmat ovat harmaata ruutua! Missä vika????

Käyttäjätaso 3

Morjes @puustsi ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:

Hmm, mitään isompaa vikatilannetta MTV:n Katsomon kanssa ei ole meillä tiedossa, tosin tässä ketjussa oli jollakulla muullakin ollut samanlaista murhetta tässä parin viikon sisään :thinking: lähdetääs rajaamaan tätä ongelmaa. 

Mitä kautta sinulle tulee kodin netti, ja erityisesti mistä Viihteen digiboksi saa nettiyhteytensä? :blush:  Jos kyseessä on kiinteä laajakaista modeemin kautta tai mobiilireititin SIM-kortillisella mobiililaajakaistalla niin voisitko vielä resetoida (eli palauttaa tehdasasetuksille) tuon modeemin/mobiilireitittimen? Suurimmassa osassa sekä modeemeja että reitittimiä RESET-painike löytyy laitteen takaa tai pohjasta muiden liitäntöjen ohesta. :thumbsup_tone2:

Kun modeemi/reititin on resetoitu, niin käytäthän vasta sen jälkeen vielä itse digiboksista virtajohdon irti hetkeksi, ja kytke se sitten jämäkästi takaisin kiinni. Jos tämäkään ei korjaa ongelmaa niin sitten digiboksin voisi koittaa vielä resetoida, ohjeet löytyy tältä sivulta kohdasta “Digiboksin tehdasasetusten palautus”.

Voitko myös testata vielä Yle Areenan ja television 500-alkuiset kanavat, toimiiko mikään näistä? :thinking:

Osallistu keskusteluun