Vastattu

Kaukosäädin

  • 7 heinäkuu 2015
  • 8 kommenttia
  • 1644 katselukerrat

Onko nyt tosiaan niin, että kaukosäätimen hajotessa tullaan tänne palstalle julkisesti itkemään ja moderaattorit sitten tilailevat uuden kaukiksen julkisen nöyryytyksen jälkeen?

Eikö ole yksinkertaisempaa, helpompaa, privaatimpaa tapaa saada uusi kaukosäädin???

yhyy, Elisa Viihde kaukosäädin hajosi!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kake1 7 heinäkuu 2015, 13:25

  • ? Moderaattoreille voi laittaa yksityisviestejä suoraankin, joten julkista keskustelua ongelmastaan ei ole välttämätöntä aloittaa. Ohje yksityisviestin lähettämiseen löytyy http://yhteiso.elisa.fi/t5/help/faqpage/faq-category-id/pm#pm

    Oma asiakasnumero kannattaa laittaa profiiliin, näin moderaattori löytää asiakkuutesi ja voi tarvittaessa tehdä toimenpiteitä.

  • ? Aika monet ongelmat ja viat ratkeavat nimenomaan perusvianrajauksella, joten sellainen on järkevää jokaisen vikakeikan alussa suorittaa. 🙂
  • Katso alkuperäinen viesti

    8 kommenttia

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +2
    Voihan modeille laittaa heti alkuunsa yksityisviestin asiasta.

    Itse olen soittanut joka kerta asiakaspalveluun ja saanut sitä kautta tilattua uuden kapulan.
    Kunniamerkki +3
  • ? Moderaattoreille voi laittaa yksityisviestejä suoraankin, joten julkista keskustelua ongelmastaan ei ole välttämätöntä aloittaa. Ohje yksityisviestin lähettämiseen löytyy http://yhteiso.elisa.fi/t5/help/faqpage/faq-category-id/pm#pm

    Oma asiakasnumero kannattaa laittaa profiiliin, näin moderaattori löytää asiakkuutesi ja voi tarvittaessa tehdä toimenpiteitä.

  • ? Aika monet ongelmat ja viat ratkeavat nimenomaan perusvianrajauksella, joten sellainen on järkevää jokaisen vikakeikan alussa suorittaa. 🙂
  • Kiitos sympatiasta ja ohjeista 🙂, mutta voitko nyt vain kiltti Moderaattori tilata sen uuden kaukosäätimen?

    Asiakasnumero on profiilissa ja perusvianmääritys on tehty - kapula on fyysisesti romuna, kaksi kertaa infrapunaled kolvattuna ja kolmas kerta ei enää onnistu kun piirilevyltä on foliot irronneet.

    Kiitos etukäteen.
    Kunniamerkki +3
  • ? Profiilissasi ei näytä asiakasnumeroa olevan, joten lisäätkö sen vielä jotta löydän asiakkuutesi. 🙂
  • Täälläkin elisaviihteen kake rikki. Digiboksi on se uudempi pieni musta laatikko. Saisinkohan uuden säätimen? Uskomattoman hankalaksi on tehty tämäkin. Ohjeet oli yksityisviestin lähettämiselle mutten vaan tiedä moderaattoreiden käyttäjätunnuksia enkä ala niitä kissojen ja koirien kanssa etsimään. Ei ole minun homma.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +2
    heittoka kirjoitti:
    Täälläkin elisaviihteen kake rikki. Digiboksi on se uudempi pieni musta laatikko. Saisinkohan uuden säätimen? Uskomattoman hankalaksi on tehty tämäkin. Ohjeet oli yksityisviestin lähettämiselle mutten vaan tiedä moderaattoreiden käyttäjätunnuksia enkä ala niitä kissojen ja koirien kanssa etsimään. Ei ole minun homma.

    Laita asiakasnumero profiiliin ja ota yhteyttä paikalla olevaan palstatiimiläiseen.
    http://yhteiso.elisa.fi/t5/Palstan-blogi/Minua-pyydettiin-l%C3%A4hett%C3%A4m%C3%A4%C3%A4n-yksityisviesti-moderaattorille-tai/ba-p/460620
    Asiakasnumero on profiilissa. Opin tämän jo noista aiemmista viesteistä. Selvittelyn ansiosta opin myös, että palstatiimiläinen on sama kuin administrator. En löytänyt mistään tietoa miten näkee milloin kukakin on paikalla ja kuka on palstatiimiläinen. Tässä ketjussa kake1 näyttää olevan tiimissä, vai liekkö ollut kesätyöläinen. Kake huhuu, ootko linjoilla? Anybody?

    Asioiden hoitaminen tällaisilla palstoilla vaatii ihan oman ihmistyyppinsä. Itse olen liian vanha tähän.
    Käyttäjätaso 4
  • ? Palstan etusivulta löytyy kohta "paikalla nyt", mistä pystyt kätevästi tarkastamaan ketä Palstalla on juuri nyt paikalla. Me moderaattorit olemme "vihreitä". Lisätietoa meistä löytyy myös täältä: http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tiedotteet/Moderaattorit-palstatiimi/td-p/451762/page/2
  • Osallistu keskusteluun