koska musta boxi alkaa toimia kunolla

  • 11 huhtikuu 2016
  • 5 kommenttia
  • 195 katselukerrat

Olen soitellut tukeen monet kerrat,aina käsketään vain palauttamaan tehdas asetukset. kun kanavat ei näy kunnolla singnaalitiedot on välillä0-23%,kaikilla kanavilla kuvassa onniin voimakkaat poikittaiset häiriöraidat ettei kuvaa voi
katsella.kun siirrän
antennikaapelin suoraan tv niin
kanavat näkyy moitteetta ja singnaalitiedot on yli 70%.onko viihdeboxin viritin liian heikkotehoinen,vai mistä johtuu.nämä ongelmat on jatkunut nyt yli puolivuotta.Eikä vieläkään ole saatu asiaa korjatuksi.

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
- Onhan sinulla yksi yhteinäinen antennijohto käytössä? Jos olet liittänyt esim. kaksi johtoa toisiinsa, signaalin voimakkuus heikkenee ja saattaa aiheuttaa tällaisia ongelmia.
- Oletko kokeillut vaihtaa antennijohtoa toiseen? Peruskaapelit ovat jotain 50-70dB luokkaa, paremmat johdot lähemmäs 100dB tai jopa yli (parempi johto = parempi signaali).
- Olethan lisännyt asiakasnumerosi omiin tietoihisi täällä Palstalla? Asiakasnumero löytyy liittymäsi laskusta ja lasku OmaElisasta.
yksi antennijohto on käytössä, ei ole kahta yhdessä ,olen kokeillut uutta johtoa ei auta asiaa,en ole lisänyt as.numeroani
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Asiakasnumero kannattaa ehdottomasti lisätä tuonne omiin tietoihin. Ilman asiakasnumeroa Palstatiimi ei pysty auttamaan asiassa sen paremmin kuin me muutkaan peruskäyttäjät.

Jos kaapeleiden vaihto ja resetointi ei tuo minkäänlaista helpotusta tilanteeseen, on digiboksin virittimessä todennäköisesti jotain vikaa. Palstatiimi pystyy tarvittaessa lähettämään sinulle uuden digiboksin, mutta siihen tarvitaan juurikin tuo asiakasnumero.

Voit toki myös laittaa Palstatiimille yksityisviestiä esimerkiksi heidän profiilin kautta valitsemalla "Lähetä viesti". Viestiin kannattaa viimeistään laittaa tuo asiakasnumero.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Väärä alue, joku modeista voisi siirtää viihteen/tv:n puolelle...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Siirrettiinpäs tämäkin nyt oikealle alueelle. 🙂
Eli laitappa Reiska yksityisviestiä tuon Dj_Godin ohjeen mukaan tai lisää asiakasnumerosi profiiliisi niin voidaan tutkia vähän paremmin edes tilannetta ja selvitellä asiaa.

Osallistu keskusteluun