Lakutus tuplana eikä sitä saa korjattua!

  • 22 helmikuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 273 katselukerrat

Miksi tiedekanavien laskutus tapahtuu kuukausittain sama summa tuplana. Olen tilannut discovery kanavapaketin vain yhteen kertaan? Onko kyseessä joku laajennus, josta en tiedä?

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Tervetuloa foorumeille ja kiitos kun kirjoitit.

Minusta sinun kannattaa reklamoida asiasta laskutukseen, sillä foorumilla ei käsitellä henkilökohtaisia asioita, koska tämä on julkinen palsta. Ymmärrän, että laskutus on tuplana, mutta miksi? Laskutuksen väki voi perehtyä asiaan nopealla aikataululla.

Asiakaspalveluun voi olla yhteydessä vaikka chattaamalla:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Toivottavasti saat laskutuksen kuntoon.

Nyt soi Rebourne - Running (Radio Edit).

Hyvää myöhäisillan jatkoa ja viihtyisää viikonloppua!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Voidaan @Tarkastaja50 toki täälläkin käydä asiaa läpi, suositus kuitenkin on että tuo hoidettaisiin joko suoraan asiakaspalvelussa tai vaikka Facebookissa yksärillä sillä asiaa on helpompi käydä läpi kun ei tarvitse käydä niin mysteerien verhoamana (yksityisyyden suojan vuoksi) vaan asiaa voidaan käydä suoremmin läpi 🙂 Mikäli haluat täällä asiaa käydä läpi, niin laitatko vielä asiakasnumerosi profiiliisi niin päästään tarkistamaan laskutustasi? 🙂

Osallistu keskusteluun