Vastattu

Langattoman kotiverkon toiminta

  • 11 marraskuu 2015
  • 5 kommenttia
  • 925 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Minulla on elisaviihteen laajakaistamodeemi A2100N ja digiboksi N7700-Tc-4-D. Langattoman kotiverkon toiminnassa on lähes päivittäin häiriö: tv:n tallennetun ohjelman toisto katkeaa ja ruutuun ilmestyy huomautus: digiboksi tulisi kytkeä langattomaan verkkoon, vaikka langaton verkko on päällä koko ajan (mm. tietokone toimii sen varassa).

Missä vika?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Bamsku 16 marraskuu 2015, 17:25

  • ? Ilmoittelehan digiboksin pohjassa oleva mac-osoite yksityisviestillä meille, niin saadaan tuo ohjelmistoversio päivitettyä toiseen.

    Lisää myös asiakasnumero asiakastietoihisi, tai kerro yksityisviestissä myös tarkka osoitteesi, jotta löydämme asiakkuutesi :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    5 kommenttia

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Tuossa digiboksin WLAN-ominaisuudessa on havaittu ongelmia. Ongelma on tiedossa ja pyritään korjaamaan pian, mutta tällä hetkellä paras keino tuo kiertää on kytkeä digiboksi ethernet-kaapelilla modeemille. Onko tämä sinulle mahdollista? :)

    Jos pystyt kytkemään tuon johdolla, tulee vielä digiboksin asetuksista vaihtaa verkkojohtoyhteys käyttöön 🙂
  • Joko ongelmaan on löydetty ratkaisu? Täällä myös tallenteiden katselu katkeilee päivittäin nettiyhteyden katkeamisen takia.(musta digiboxi)
    Ongelma on mielestäni alkanut uusimman päivityksen myötä.
    Kunniamerkki +3
  • ? Mikäli vikailu on selkeästi alkanut tuon päivityksen jälkeen, olemme asiakkaan niin halutessa päivittäneet digiboxia takaisin edelliseen ohjelmistoversioon. Valitettavasti tämän kummempaa ratkaisua ei vielä ole olemassa asiaan. Pystytkö käyttämään digiboxia verkkokaapelilla?
  • Digiboxin ja modeemin väline matka on sellanen etten siihen piuhaa välille halua laittaa. Kuinkas toi päivitys edelliseen versioon sitten onnistuu,pitääkö minun ottaa johonkin yhteyttä?
    Käyttäjätaso 5
  • ? Ilmoittelehan digiboksin pohjassa oleva mac-osoite yksityisviestillä meille, niin saadaan tuo ohjelmistoversio päivitettyä toiseen.

    Lisää myös asiakasnumero asiakastietoihisi, tai kerro yksityisviestissä myös tarkka osoitteesi, jotta löydämme asiakkuutesi 🙂
  • Osallistu keskusteluun