Kysymys

Laskutus!

  • 24 elokuu 2014
  • 2 kommenttia
  • 1430 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Kun tilasin Elisa-viihdepaketin 18.6, sovimme kahdesta vapaakuukaudesta ja paketin käyttöönotto päivästä siten, että käyttöönotto astuu voimaan 6.7, kun edellisen, toisen toimittajan, netin tilaus päättyy.

Nyt olen kuitenkin saanut laskun, jossa aloituspäivä on 20.6, eikä 6.7, kuten sovittiin! Onko myyjien moraali noin matala, vai onko se vaan jäänyt epähuomiossa kirjaamatta?

Asiakaspalveluun näyttää olevan yhtä vaikea saada nettiyhteyttä, kuin monen muunkin kohdalla ja puhelinyhteydet on hinnoiteltu palvelumaksuhinnoilla, joilla ei tee mieli paljon soitella!

Netti toimii hyvin ja ohjelmissa ei ole muutenkaan valittamista, mutta täytyypä katsoa, onko jatko yhtä luotettava, vai onko äänestettävä jaloilla.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Lisäätkö ystävällisesti asiakasnumeron tai puhelinnumeron profiiliin niin moderaattori ottaa yhteyttä asian kanssa.

Klikkaa palstan ylävalikosta nimimerkkiäsi ja sieltä valitse Omat asetukset ja lisää tieto sinne.

Se saadaan kuntoon sinua miellyttävällä tavalla!
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
arlamm kirjoitti:

Kun tilasin Elisa-viihdepaketin 18.6, sovimme kahdesta vapaakuukaudesta ja paketin käyttöönotto päivästä siten, että käyttöönotto astuu voimaan 6.7, kun edellisen, toisen toimittajan, netin tilaus päättyy.

Nyt olen kuitenkin saanut laskun, jossa aloituspäivä on 20.6, eikä 6.7, kuten sovittiin! Onko myyjien moraali noin matala, vai onko se vaan jäänyt epähuomiossa kirjaamatta?

Asiakaspalveluun näyttää olevan yhtä vaikea saada nettiyhteyttä, kuin monen muunkin kohdalla ja puhelinyhteydet on hinnoiteltu palvelumaksuhinnoilla, joilla ei tee mieli paljon soitella!

Netti toimii hyvin ja ohjelmissa ei ole muutenkaan valittamista, mutta täytyypä katsoa, onko jatko yhtä luotettava, vai onko äänestettävä jaloilla.


Moi arlamm,

ja tervetuloa Palstalle! Lisäätkö tosiaan asiakasnumerosi profiiliisi, niin voin tarkastaa tilannetta :)

Asiakaspalveluun soitto on normaalihintainen kotimaanpuhelu, vaikka kyseessä onkin yrityspuhelinnumero. Soitto ei kuitenkaan sisälly puhepaketin minuutteihin.

Osallistu keskusteluun