Vastattu

Lopettakaa kanavapakettitilaukseni

  • 26 helmikuu 2016
  • 6 kommenttia
  • 544 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Jostain syystä kampanjaetuni Nelonen paketissa (editoitu linkki pois ettei vahingossa siitä mitään tietoja ilmene)

pakettiin oli päättynyt 23.2. Huomasin asian vasta tänään, lopettaessani tilausta, sain ilmoituksen, että tilaus on voimassa 30.3. asti. Haluan lopettaa tilauksen 29.2.2016 jälkeen.

Oma saunalahdessa myös lukee, että sopimus päättyy 29.2, otin kuvankaappauksen tuosta varmuuden vuoksi jos tilaus ei mene poikki tuolloin.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 26 helmikuu 2016, 17:36

Juu minä sieltä vastailinkin nyt Urhokkaan puolesta. :) 

Chat on ihan olemassa vielä, mutta jos se on esim. ruuhkainen, niin jonotus suljetaan hetkellisesti. Esimerkiksi OmaElisan kautta pääsee yhä chattiin myös kirjautumatta sisään :) 

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
jormala, huomioithan kuitenkin että tämä on julkinen keskustelufoorumi. Todennäköisesti joku moderaattori huomaa jättämäsi viestin, mutta jos haluat hoitaa palveluiden irtisanomisia se kannattaa tehdä:

1) puhelimitse asiakaspalveluun

2) OmaElisassa

3) Yksityisviestillä Palstan moderaattorille

Julkiselle keskustelufoorumille jätetty irtisanomisilmoitus ei ole pätevä. Se on sama kuin irtisanoisin työsuhteeni Suomi24 keskustelupalstalla ja olettaisin esimieheni sitä lukevan ja ilmoituksen huomaavan.
Käyttäjätaso 2
Tuosta asiasta on laitettu jo yksityisviesti modelle.

Mihinköhän ovat kadottaneet asiakaspalveluchattinsa. 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
jormala kirjoitti:
Tuosta asiasta on laitettu jo yksityisviesti modelle.

Mihinköhän ovat kadottaneet asiakaspalveluchattinsa. :-)
Chatti taitaa tulla automaattisesti näkyville joillekin Elisan internetsivuille, jos heillä on asiakaspalvelijoita vapaana chattaamaan. Jos työaika on päättynyt tai jokaisella chattaajalla on jo keskustelu menossa, se chatti-ikkuna ei ilmesty sivun alareunaan.

Ainakin tuollain se toimii Finnairilla.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Yleisesti ottaen sosiaalinen media on tehnyt maailmasta avoimen.

Olen tälläkin palstalla seurannut livenä kuinka ihmiset irtisanovat palveluitaan. Olen nähnyt selvitystä siitä, kuinka joltakulta on suljettu palvelu maksamattomien laskujen takia. Olen törmännyt ihmisiin, jotka eivät pysty tilaamaan tuotteita osamaksukaupalla, koska heiltä on mennyt luottotiedot. Ja onpa joku tilannut digiboksin vaikka hänellä ei ole edes internet-liittymää tai antennikaapelia asunnossaan. Ja tänään taisi yksi valittaa siitä, kuinka hänen vanhempansa eivät suostu tilaamaan hänelle internet-liittymää.

Yllättävän avoimesti ihmiset jakavat nykyään asioitaan julkisilla keskustelupalstoilla. 😃
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Juu minä sieltä vastailinkin nyt Urhokkaan puolesta. :) 

Chat on ihan olemassa vielä, mutta jos se on esim. ruuhkainen, niin jonotus suljetaan hetkellisesti. Esimerkiksi OmaElisan kautta pääsee yhä chattiin myös kirjautumatta sisään :) 
Käyttäjätaso 2
Ja asia ratkesi, thank you.

Osallistu keskusteluun