Kysymys

Luvattu ajansiirto Netgem 7700:lle

  • 4 kesäkuu 2015
  • 5 kommenttia
  • 2006 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Milloin? Ja onhan työt lupauksen pitämiseksi aloitettu (siis jotain muutakin kuin perus selvitellään puuhastelua)?

5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Ajansiirron tarve tiedostetaan ja toiveet on välitetty eteenpäin 🙂
Käyttäjätaso 3
Niinhän sitä on jo reilu vuosi välitetty eteenpäin ja edelleen puuttuu eli toi vastaus meni kyllä suoraan siihen perus selvitellään *****aan. Milloin ajattelitte lopettaa asiakkaiden *****isiin panemisen, ottaa itseänne niskasta kiinni ja pitää lupaukset sekä korjata virheet säädyllisessä ajassa?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
https://palsta.elisa.fi/digiboksit-ja-kaytto-14/netgem-n7700-ja-helmikuun-odotettu-paivitys-434589

Tuonne jo olen käynyt kommentoimassa tarkemmin tästä.
Käyttäjätaso 3
Mielestäsi siis boksin päivitys vuoden välein on hyväksyttävää vaikka ongelmia on runsaasti? Ellei olisi määräaikainen sopimus monenko ajattelisit odottavan vuodesta toiseen?
Käyttäjätaso 3
Ymmärrän että tästä aiheesta vaikeneminen on Elisalle helpoin ratkaisu. Luulisi kuitenkin että maksava asiakas ansaitsisi vastuksia ja lupausten pitämisiä, tuskin siitäkään mitään tulisi että lupaisin laskuni maksaa ja kun maksun aika tulee niin ilmoittaisin vaan että odotelkaa nyt vuosi tai enemmän.

Osallistu keskusteluun