Vastattu

Miksi MTV -Total-Sport ei näy?

  • 19 tammikuu 2015
  • 11 kommenttia
  • 2978 katselukerrat

Asensimme viallisen digiboxin tilalle uuden. Tilaamamme MTV-Total Sport ei näy. Kanavat on haettu uudelleen.

Kanavapaketit sivulla lukee "Tarvitset  voimassaolevan tilauksen katsoaksesi MTV-Max kanavaa (meillä on voimassaoleva tilaus). Painetaan ohjeen mukaan punaista nappia, tulee teksti "Sinulla ON kanavapaketti, johon tämä kanava voidaan sisällyttää .Tämä kanava on saatavilla seuraavissa kanavapaketeissa." Ja sitten luetellaan kanavapaketit joiden joukossa ei tilaamaamme pakettia ole. Kysymys siis kuuluu kuinka saamme MTV - Total Sport kanavat näkyviin?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi pistaaski 20 tammikuu 2015, 19:57

Hei, kiitos, nyt toimii kun vielä irrotimme virtajohdonkin.

Voisit välittää viestin eteenpäin asiakaspalveluun että muistavat sanoa että digiboxin vaihdon yhteydessä kanavapaketti saattaa jäädä vanhalle boxille, säästyisi monta harmaata hiusta. Emme osanneet tällaista edes epäillä, miten olisimme voineetkaan. Eli virhe oli Elisan päässä eli tulee aina tarkistaa että kanavapaketti on todella siellä missä sen tuleekin olla.

Dixiboxista häviää aina välillä virta; voiko virransäästöohjelman poistaa kokonaan. Asetuksissa näkyy vain mahdollisuudet 1-8h.

Miksi ei tekstitv:n sivujen alasivujen selaus onnistu kaksoisnuolinäppäimillä, kuten alabanneri antaa ymmärtää.

Näihin kysymyksiin vielä toivoisimme vastausta/apua.Kiitos.

Katso alkuperäinen viesti

11 kommenttia

Löysimme neuvon 8/2014, jonka mukaisesti irrotimme virtapiuhat sekä kotiboxista (modeemi?) että digiboxixta -ei auttanut. Palautimme tehdasasetukset eli aloitimme alusta , sekään ei auttanut. Total Sport ei vaan suostu näkymään esim MTV Max (kanavapaikka 660) ei näy. Alkaa hiukka hermostuttaa.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Digiboksin vaihdon yhteydessä kanavapaketti on jäänyt vanhalle käytöstä poistuneelle boksille. Löysin asiakasnumeron profiilistasi ja kävin korjaamassa paketin tämänhetkiselle laitteelle, kanavien pitäisi lähteä näkymään digiboksista virtajohtoa irti käyttämällä.
Hei, kiitos, nyt toimii kun vielä irrotimme virtajohdonkin.

Voisit välittää viestin eteenpäin asiakaspalveluun että muistavat sanoa että digiboxin vaihdon yhteydessä kanavapaketti saattaa jäädä vanhalle boxille, säästyisi monta harmaata hiusta. Emme osanneet tällaista edes epäillä, miten olisimme voineetkaan. Eli virhe oli Elisan päässä eli tulee aina tarkistaa että kanavapaketti on todella siellä missä sen tuleekin olla.

Dixiboxista häviää aina välillä virta; voiko virransäästöohjelman poistaa kokonaan. Asetuksissa näkyy vain mahdollisuudet 1-8h.

Miksi ei tekstitv:n sivujen alasivujen selaus onnistu kaksoisnuolinäppäimillä, kuten alabanneri antaa ymmärtää.

Näihin kysymyksiin vielä toivoisimme vastausta/apua.Kiitos.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Hyvä että lähti toimimaan! Yleisesti ottaen kanavapaketti ei jää koskaan vanhalle boksille, mutta koska vaihdoksessa on automatiikan lisäksi myös ihmisiä mukana niin joskus voi jonkinlainen inhimillinen virhe sattua. Kysymyksiisi vastauksia myös. Virransäästöä ei saa pois kokonaan laitteelta tällä hetkellä. Tekstitv asian kävin kokeilemassa vielä ja noin se kyllä oli ettei alasivuja saanut erikseen selattua kelausnapeilla. Selvä puute siis kyseessä josta laitettu palautetta eteenpäin. Näin äkkiseltään en osaa sanoa onko siihen tulossa muutos missä vaiheessa. Ensimmäisen vuosineljänneksen aikana tulee isompi päivitys ja mahdollista että silloin ok sekin.
  • Muutenkin tuo Netgem N7700:n virransäästö toimii aivan omaa elämäänsä.

    Valmiustila ja virransäästötila vaihtelee itsekseen.

    Lisäksi sitä ei kannata laittaa esimerkiksi yhdeksi tunniksi, koska silloin boksi siirtyy tunnin päästä virransäästötilaan, jos ei kaukosäädintä käytä sinä aikana.
    Kun en voinut kiittää tähteä painamalla; aikarajoitus, kiitän näin.

     - KIITOS
    Kävi meilläkin vähän samalla tavalla. Eli uuteen boxiin oli yhdistetty väärä asiakas. Ihmetteli eka kun ei kanavapaketit ja pin-koodi toimi vaikka vaihtoikin omaelisasta. Sitten alkoi miettimään itsekin jo että väärään tiliin on yhdistetty kun tallenteet ei olleet omia 🙂 ja näinhän se sitten oli.
    Mulla olis sama ongelma. Sain eilen uuden digiboxin, mutta MTV Total kanavapaketti ei toimi tässä uudessa n7800 digiboxissa. Saako sen tilauksen siirrettyä tätä kautta uuteen digiboxiin vai pitääkö soittaa asiakaspalvelun?
    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +2
    Soita asiakaspalveluun. Häiriöpuolella on kellon ympäri päivystys. Saat nopeammin korjaukseen kuin odottamalla maanantaihin palstatiimiä.

    010 190 240 ( mikäli tulee tiedote, kuuntele läpi )
    auki 24h
    Joo, asiakaspalveluun soitto niin näkee sieltä koneelta mac-numeron mukaan jos on vaikka just väärään tiliin yhdistetty. Ei menny ku pari minsaa että alko toimiin oikein, kun eka vaan melkein tunnin jonotti. 🙂
    Käyttäjätaso 4
    Kunniamerkki +1
    Mulla olis sama ongelma. Sain eilen uuden digiboxin, mutta MTV Total kanavapaketti ei toimi tässä uudessa n7800 digiboxissa. Saako sen tilauksen siirrettyä tätä kautta uuteen digiboxiin vai pitääkö soittaa asiakaspalvelun?

    Voi hitsi 😞 Soitto asiakaspalveluun tai yksityisviesti Palstatiimille, niin korjaamme asian kuntoon 🙂 http://elisa.fi/palstatiimi

    Osallistu keskusteluun