Vastattu

Miten peruutan HBO Nordicin tilaukseni 29.6. 2016 lähtien ?

  • 25 kesäkuu 2016
  • 5 kommenttia
  • 3594 katselukerrat

Edelleenkin miten peruutan HBO Nordicin tilaukseni ke 29.6. 2016 lähtien ?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 27 kesäkuu 2016, 13:42

Laita vaikka meille yksityisviestillä (elisa.to/viestipalstatiimille) asiakasnumerosi niin voidaan ajastaa irtisanominen tuolla 29.6. päivälle. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Löytyykö tuolta? https://elisaviihde.fi/maksukanavat/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Laita vaikka meille yksityisviestillä (elisa.to/viestipalstatiimille) asiakasnumerosi niin voidaan ajastaa irtisanominen tuolla 29.6. päivälle. 🙂
Kuinka lopetan minulle tilatun HBO Nordic ohjelmakirjaston tilauksen yhden kuukauden ilmaiseen koejaksoon?
Ohje HBO Nordic tilaukseni (joka tuli kuukaudeksi kylkiäisenä ElisaViihteeseen ja jatkuu määräaikaisena, jos ei tilausta erikseen lopeta) lopettamiseen on ilmeisen tahallisesti piilotettu monen mutkan taakse. Lisäksi se on sekava ja virheellinen.
Ensin annetaan ymmärtää, että tilauksia voi "hallita" OmaElisassa, mutta unohdetaan sanoa, ettei tilauksen lopettaminen sisälly "hallintaan". Pitkään sai Elisan sivuja selata, ennen kuin löytyi maininta: "Elisa Viihteeseen kuuluvia kanavapaketteja ja ohjelmakirjastoja voit irtisanoa elisaviihde.fi-palvelussa välilehdellä Maksukanavat." HBO Nordic -ohjelmakirjaston irtisanominen ei kuitenkaan em. välilehdellä onnistunut, koska siellä ei näy, että se on minulle tilattu! Vähän eteenpäin ohjetta lukiessa sitten sanotaan, että "...Kaapeli-TV:n maksukanavapakettien irtisanominen onnistuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai asioimalla Elisan myymälässä." Tämä ohje ei kata ohjelmakirjastoja (kuten HBO Nordic).
Elisan sivuilta en siis töytänyt vastausta tämän kirjoituksen alussa esittämääni kysymykseen. Ilmeinen vastaus kuitenkin on: Soita asiakaspalveluun tai hoida asia Elisan myymälässä. Muita tapoja ei ole.
On vastenmielistä ja raivostuttavaa, että Elisa näin kyykyttää tilausten päättäviä asiakkaitaan, kun se halutessaan voisi tehdä tilauksen päättämisen mahdolliseksi ja helpoksi OmaElisassa.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Eli kun kirjaudut elisaviihde.fi sivulle Elisa Viihde tunnuksillasi, niin osiosta "Maksukanavat" löytyy kaikki tilattavissa olevat paketit sekä ohjelmakirjastot. Ihan ekaksi listassa näkyy paketit ja ohjelmakirjastot, mitkä ovat sinulla tilattuna. Jos tuossa ei näy mitään, ei sinulla ole sillä tunnuksella paketteja/ohjelmakirjastoja voimassa.

Voit tuon ylläolevan vinkin mukaan laittaa vaikka meille palstatiimille yksityisviestiä, soittaa asiakaspalveluun, laittaa OmaElisan kautta viestiä asiakaspalveluun tai avata chat-asiakaspalvelun OmaElisasta. Näitä kautta onnistuu irtisanominen myös, jos et elisaviihde.fi sivun kautta löydä.
Tiedän oikein hyvin, mitä osiossa "Maksukanavat" on. HBO Nordic kuitenkin näkyi siellä omana tilauksenani vasta sen jälkeen, kun olin edellisen viestini kirjoittanut.

Osallistu keskusteluun