Vastattu

Mobiilireitittimen vanhan salasanan palauttaminen

  • 16 toukokuu 2019
  • 3 kommenttia
  • 385 katselukerrat

Vaihdoin reititintä ZTE MF 286:een. Laitteeseen tuli uusi kortti. Vaihto suoritettiin liikkeessä. Kun palasin kotiin oli vanha liitymä katkennut. Nyt tarvitsisin uuteen reitittimeen palauttaa vanhan liittymän takaisin. Asunnossani on lämmityksen termostaatit verkossa. Ne tulee aktivoida ja parittaa uuden liittymän kanssa. Homma ei onnistu kuin vanhan liitymän ja salasanojen kautta. Joten onko em. reitittimeen mahdollista asentaa kaksi verkkoa samanaikaisesti. Tämä tulisi olla vain sen hetken että pääsen muuttamaan verkon salasanan. Liitymän ei tarvitse olla verkossa muutoshetkellä. T Mika
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister 20 toukokuu 2019, 14:25

@415481117 tässä tapauksessa pitäisi olla mahdollista aktivoida hetkeksi vielä vanha SIM-kortti, joten laita meille yksityisviesti vielä @OmaYhteisö-tiimi, josta käy ilmi vanha SIM-kortin numero.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Tervetuloa OmaYhteisöön @415481117 :)

En ole ihan varma, ymmärsinkö kysymyksesi riittävän tarkasti, mutta ilmeisesti tuo vanha SIM-kortti ei ole enää käytössä? Eli koko liittymä on ns. deaktivoitu? Emme pysty takaamaan varmuudella, että liittymä pystytään palauttamaan käyttöön, mutta paras ohje tähän on laittaa oma asiakasnumero profiiliin ja SIM-kortin numero, joka pitäisi palauttaa, suoraan @OmaYhteisö-tiimi niin katsotaan tilanne. 😊
Juu oikein ymmärretty. Asiakasnumero 21xxxxx, vanhan liittymän numero 045xxxxxxx.

Edit // poistettu numero julkiselta puolelta -Rantomeister
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
@415481117 tässä tapauksessa pitäisi olla mahdollista aktivoida hetkeksi vielä vanha SIM-kortti, joten laita meille yksityisviesti vielä @OmaYhteisö-tiimi, josta käy ilmi vanha SIM-kortin numero.

Osallistu keskusteluun