Vastattu

n 7700 digiboxi

  • 25 tammikuu 2019
  • 8 kommenttia
  • 938 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Minulla on vuosia vanha otsikon mukainen elisa viihde boxi. Se toimii digiboxina mutta ei toimi muuten oikein. Päivitin ohjelmiston uusimpaan (elokuu 2015) mutta nyt ei löydy aitiota eikä muitakaan kirjastoja. Boxi sanoo välillä että yhteys ei toimi (404) joka tarkoittaa, ettei löydä jotain sivua. Muuten on kyllä verkossa. Otin nyt aition kokeeksi tarjouksesta ja olis kiva kokeilla sitä tolla. Ohjelmisto jonka pakotin asentumaan on 7.2.01-51 , jollakulla oli uudempi mutta en tiedä miten sen saisi asennettua.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 25 tammikuu 2019, 17:14

Mikäli sinulla ei ole voimassa olevaa digiboksillista Elisa Viihde -sopimusta tai kyseistä digiboksia ei ole sille liitetty, et voi katsella Aitiota kyseisen digiboksin kautta. Tämä voisi olla myös syy siihen, miksi digiboksi ei päivity.

Jotta voit katsella Aitiota digiboksilla, sinulla tulee olla voimassa oleva digiboksillisen Elisa Viihde -sopimus.
Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Saako kyseiseen digiboksiin asennettua esim. Androidin, ettei olisi ihan kierrätyskamaa, mikäli on hallussa N7700 digibox jossa ei enää voimassa olevaa Viihdettä? Miten olisi?

Netistä ei oikein löytynyt tietoa, muuten toimii, ja YouTube pelaa - mutta tosiaan olisi enemmänkin hyödyllinen - jos saisi vaikka Viaplayn asennettua ym.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Jos sinulla on elisaviihteen mobiiliversio niin Chromecast härpäkkeen avulla saat aition näkymään television näytöllä.
Ai digiboxillinen sopimus on erikseen. No kai siihen on syynsä. No onneksi ton voi irtisanoa. En mä tollasella mitään tee.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mikäli sinulla ei ole voimassa olevaa digiboksillista Elisa Viihde -sopimusta tai kyseistä digiboksia ei ole sille liitetty, et voi katsella Aitiota kyseisen digiboksin kautta. Tämä voisi olla myös syy siihen, miksi digiboksi ei päivity.

Jotta voit katsella Aitiota digiboksilla, sinulla tulee olla voimassa oleva digiboksillisen Elisa Viihde -sopimus.
Alkuperäisesä viestissä on tästä jo tarinaa "vuosia vanha" ei ole ollut aktiivikäytössä ainakaan viiteen vuoteen. Tässä osoitteessa se on joskus ollut käytössä. ja edelleen kirjoitin: "Otin nyt aition kokeeksi tarjouksesta ja olis kiva kokeilla sitä tolla." Tämä siksi että noista mobiililaitteista se on mun näölle liian pientä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Ohjelmistoversio on kyllä taivasta vanhempi. Onko sinulla siis voimassaoleva sopimus ja esim tallenteet näkyvät boksilla?

Sitten voi käydä elisaviihde.fi sivulla maksukanavat osiossa katsomassa, että tilatussa paketissa näkyy oikea digiboksin sarjanumero.
OK kiitos

Laite on nyt ohjeen mukaan resetoitu. Ei auttanut. Ei myöskään päivittänyt ohjelmistoa.
Koitin alustaa sisäisen muistin, mutta en löytänyt "lisäasetukset" kohtaa lainkaan.
Puuttuisiko se tuosta vanhasta ohjelmaversioista 7.2.01-51?

Roude
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Laitteen resetoiminen voisi ehkäpä auttaa. Eli painat viisi kertaa peräkkäin nopeassa tahdissa laitteen virtapainiketta. Resetoinnin yhteydessä laite myös päivittää itsensä. Kannattaa myös kokeilla alustaa laitteen sisäinen muisti.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Jos tuo laite ei tästäkään huolimatta suostu yhteistyöhön kuten kuuluisi, kannattaa ottaa yhteys Elisan asiakaspalveluun. Sieltä saat todennäköisesti uudemman N7800 -mallin tilalle.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Osallistu keskusteluun