Vastattu

n7700 maksukanavat hävisivät

  • 14 helmikuu 2015
  • 5 kommenttia
  • 1812 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 8 kommenttia
Elikkäs perjantaina hävis tilatut discoveryn kanavat boxin listasta. kaikki vihjeet mitä täältä löysin on kokeiltu ja mikään ei auta, kanavahaku löytää ainoastaan 23 kanavaa?? ainoat erikoiset jotka löytää on DIGIVIIHDE, NELOSEN maailma, nappula ja pro2.

Lisäksi ei pääse tallenteisiin ja herjaa yhteys virhe (400)
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Urhokas 18 helmikuu 2015, 14:31

  • Otin asiasta selvää ja tämä on meidän järjestelmävirhe. Pitäisi olla kohta kunnossa ja saat asiasta viestin vielä erikseen kännykkään kun kunnossa. Pahoittelut tästä vielä.

  • Katso alkuperäinen viesti

    5 kommenttia

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +1
    kapa83 kirjoitti:
    Elikkäs perjantaina hävis tilatut discoveryn kanavat boxin listasta. kaikki vihjeet mitä täältä löysin on kokeiltu ja mikään ei auta, kanavahaku löytää ainoastaan 23 kanavaa?? ainoat erikoiset jotka löytää on DIGIVIIHDE, NELOSEN maailma, nappula ja pro2.

    Lisäksi ei pääse tallenteisiin ja herjaa yhteys virhe (400)

    Epäillen että se koodi joka löytyy boxin pohjasta on hävinnyt elisalta kun minulle on kerran käynyt samoin että maksukanavia ei löytynyt ja tallenteisiin ei pääsyt. Siinä ei muu auttanut kuin soittaa elisalle ja antaa se koodi uudelleen niin alkoi taas pelittämään.
    kapa83 kirjoitti:
    Elikkäs perjantaina hävis tilatut discoveryn kanavat boxin listasta. kaikki vihjeet mitä täältä löysin on kokeiltu ja mikään ei auta, kanavahaku löytää ainoastaan 23 kanavaa?? ainoat erikoiset jotka löytää on DIGIVIIHDE, NELOSEN maailma, nappula ja pro2.

    Lisäksi ei pääse tallenteisiin ja herjaa yhteys virhe (400)

    Ilmeisesti olet resetoinut modeemin ja tehnyt boksille tehdasasetusten palautuksen.
    juu nuo olen tehnyt useampaan kertaan.
    Soitto vikapalveluun, jossa linkitetään/provisoidaan boksi uudelleen.

    Soita asiakaspalveluummeLaajakaistan vianrajaus onnistuu helpoiten kun soitat modeemin luota.

    Ilmoita häiriöistä asiakaspalveluumme:
    Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

    Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Otin asiasta selvää ja tämä on meidän järjestelmävirhe. Pitäisi olla kohta kunnossa ja saat asiasta viestin vielä erikseen kännykkään kun kunnossa. Pahoittelut tästä vielä.
  • Osallistu keskusteluun