Vastattu

N7700-T2D-verkko-ongelma

  • 26 elokuu 2019
  • 1 kommentti
  • 485 katselukerrat

Käytössäni on ollut useita vuosia N7700-digiboksi, joka on yhdistetty kaapelilla Elisan laajakaistaverkkoon. Pari viikkoa sitten verkkoyhteys boksiin katkesi, eikä yrityksistä huolimatta kytkeytynyt. Itse laajakaista toimii moitteettomasti. Muutin boksin asetuksia niin, että se on langattomassa verkossa (Apple Time Capsule), ja näin se on toiminut sen jälkeen. Tänään tämäkin yhteys alkoi tökkiä. Jouduin taas palaamaan asetuksiin ja vahvistamaan wifi-yhteyden. Langaton verkko on koko ajan toiminut moitteettomasti.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jopeti 26 elokuu 2019, 13:23

Moikka Walverde ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kannattaa testailla yhteyden toimivuutta vielä jostain toisesta modeemin LAN -portista. Kannattaa myös tarkistella, että verkkojohto on kunnossa.
Mikäli näistä toimista ei apuja, on hyvä resetoida Viihteen digiboksi sekä modeemi:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Mikäli sitten näistäkään toimista ei tule apuja, laittele meille yksityisviestiä niin tutkitaan ongelmaa tarkemmin. Viestiä pääsee laittamaan elisa.fi/omayhteisotiimi klikkaamalla Lähetä viesti -painiketta sivulla (viestin lähettäminen edellyttää kirjautumista OmaYhteisöön).
Lisääthän vielä tietoihin myös asiakasnumerosi, näet sen esimerkiksi laskusta 🙂
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 2
Moikka Walverde ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kannattaa testailla yhteyden toimivuutta vielä jostain toisesta modeemin LAN -portista. Kannattaa myös tarkistella, että verkkojohto on kunnossa.
Mikäli näistä toimista ei apuja, on hyvä resetoida Viihteen digiboksi sekä modeemi:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Mikäli sitten näistäkään toimista ei tule apuja, laittele meille yksityisviestiä niin tutkitaan ongelmaa tarkemmin. Viestiä pääsee laittamaan elisa.fi/omayhteisotiimi klikkaamalla Lähetä viesti -painiketta sivulla (viestin lähettäminen edellyttää kirjautumista OmaYhteisöön).
Lisääthän vielä tietoihin myös asiakasnumerosi, näet sen esimerkiksi laskusta 🙂

Osallistu keskusteluun