Vastattu

N7700 toivottoman hidas

  • 11 syyskuu 2018
  • 5 kommenttia
  • 459 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Moi!

Parin kuukauden aika N7700 digiboksin käytöstä on tullut toivotonta. Guiden ohjelmatietojen lataaminen kestää helposti puoli minuuttia ja kanavan valinta katseltavaksi saman verran. Myös tallenne puolelle on tullut hyytymistä. Valikot eivät lautaudu tai suostu aukemaan.

N7700 ja modeemi resetoitu sivustolla olevien ohjeiden mukaan useita kertoja parin kuukauden aikana. Laite toimii normaalisti muutaman tunnin, jonka jälkeen hyytyy taas mahdottomaksi käyttää.

Laite on verkkopiuhalla modeemissa kiinni. Talouden muilla laitteilla ei ole ollut ongelmia katsella esimerkiksi Viihteen tallenteita.

Kuinka asian korjaamisen kanssa edetään?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 12 syyskuu 2018, 15:14

Ennen vaihtopyyntöä toki kannattaa tehdä http://elisa.to/digiboksin-vianrajaus ohjeet läpi, näitä kysytään kuitenkin kun ottaa yhteyttä asiakaspalveluun 🙂
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Toki noita toimenpiteitä ei vaadita päivittäin tehtäväksi. Jos tuntuu että niistä saa vain hetkellisen avun, niin on parasta ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kuten Patomiäs neuvoi. ☺

Tuskinpa se mitään auttaa , kun vika on sen Netgemin softassa. Korjatkaa mieluummin softanne , ettei noita tehdasresettejä tarvita.

PS. Minulla on kolme telkkaria ja pari tavallista digiboksia. Yhtäkään ei ole tarvinnut edes buutata moneen vuoteen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tuo hidastuminen on N7700 -mallin ominaisuus tällä hetkellä. Se ei jaksa pyörittää sujuvasti uusimpia ohjelmistoversioita.

Kannattaa olla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun ja pyytää tilalle N7800 -malli. Se on ainakin toistaiseksi vikkelämpi ja käyttö sujuu sulavammin.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ennen vaihtopyyntöä toki kannattaa tehdä http://elisa.to/digiboksin-vianrajaus ohjeet läpi, näitä kysytään kuitenkin kun ottaa yhteyttä asiakaspalveluun 🙂
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Ennen vaihtopyyntöä toki kannattaa tehdä http://elisa.to/digiboksin-vianrajaus ohjeet läpi, näitä kysytään kuitenkin kun ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

Tämä on vähän ikävä neuvo, koska N7700 käyttäytyy juuri kuten aloittaja kuvasi: Jonkin aikaa toimenpiteiden jälkeen kaikki on ok, mutta sitten taas vaaditaan uudet toimenpiteet. Kertaluontoisena korjauksena tämä on ok, mutta jos sen joutuu tekemään päivittäin, viikoittain tai edes kuukausittain, alkaa rauhallisempaakin miestä ketuttamaan.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Toki noita toimenpiteitä ei vaadita päivittäin tehtäväksi. Jos tuntuu että niistä saa vain hetkellisen avun, niin on parasta ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kuten Patomiäs neuvoi. ☺

Osallistu keskusteluun