Vastattu

N7960 digiboksi ei yhdistä verkkoon

  • 3 marraskuu 2020
  • 1 kommentti
  • 203 katselukerrat

  • Kyselyiässä
  • 0 kommenttia

Hei,

 

Sunnuntai-illasta lähtien boksi ollut pimeänä, käynnistelty uudestaan ja palautettu tehdasasetukset, nyt ei edes alkuasetuksissa löydä verkkoa. Muilla laitteilla toimii Wifi, boksi ei toimi piuhallakaan

Mitä seuraavaksi?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 3 marraskuu 2020, 15:48

Moi @mpee! Harmi kuulla, että tilanne on tämä. Kerroitkin jo perustemppuja tehneesi, joten nyt on ihan paikallaan tarkistaa asiaa vähän syvemmin. Nopeiten saat avun pirauttamalla meidän asiakaspalveluun. Numerossa 010 190 240 (mpm/pvm) päivystelee meidän vikapalvelu kellon ympäri, myös aspan ollessa suljettuna. :slight_smile:

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Moi @mpee! Harmi kuulla, että tilanne on tämä. Kerroitkin jo perustemppuja tehneesi, joten nyt on ihan paikallaan tarkistaa asiaa vähän syvemmin. Nopeiten saat avun pirauttamalla meidän asiakaspalveluun. Numerossa 010 190 240 (mpm/pvm) päivystelee meidän vikapalvelu kellon ympäri, myös aspan ollessa suljettuna. :slight_smile:

Osallistu keskusteluun