Kysymys

Netflix ei provisioitu N7700

  • 30 kesäkuu 2015
  • 4 kommenttia
  • 5703 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 7 kommenttia
Missähän mahtaa olla vika kun koitan mennä menusta Netflix palveluun niin ruudulla vilahtaa hetken kuluttua teksti, että: Laite ei provisioitu Netflixille? Tämän jälkeen menu sammuu ja palataan takaisin kanavalle mitä katsottiin.

Minulla on käyttäjätunnukset Netflixiin entuudestaan, mutta laitehan ei edes kysy noita vielä tässä kohtaa kun palvelua koittaa avata.

Laiteohjelmisto on 6.0.10-43, joka päivittyi tänään samassa yhteydessä kun kytkin boksin käyttöön.

Nettiyhteys (langalla) toimii ihan ok.

Missähän vika?

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
  • ?

    Jotain häikkää laitteella, mahdollisesti päivityksessä. Kokeile vielä tehdasasetusten palautusta painamalla digiboksin virtanappulasta 5krt peräkkäin, kun laite on päällä.
  • Tehdasasetusten palautuksen voi tehdä myös asetukset-valikosta, jos ei halua temppuilla boksin virtanapin kanssa.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Itellä tuli tuo ilmoitus ensimmäisellä käyttöönotolla myös. Odottelin jonkin aikaa ja tein virtabootin, niin korjaantui. Jos ei virtabootti tosiaan auta, suosittelen myös tehdasasetusten palautusta 🙂
    Kiitoksia kaikille vastauksista. Tästä oli tällä kertaa hyötyä.

    Otin virtakaapelin irti, kun boksi oli sammutettu. Kun kytkin virrat takaisin menin menuun ja selasin Netflix kuvakkeen kohdelle. Kuvake oli harmaana ja siinä luki, että asennetaan.

    Asennuksen jälkeen ohjelma käynnistyi muitta mutkitta ja nyt siis toimii.

    ns. "virtaboottaus" siis auttoi.

    Osallistu keskusteluun