Netflix ei toimi

  • 4 marraskuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 440 katselukerrat

Langaton yhteys, elokuvan alku saattaa näkyä, lähes aina kuitenkin toisto katkeaa. Kuva pysähtyy, ääni jatkuu vähän aikaa. lopulta sekin lakkaa. Boksi jumissa, ei reagoi kakeen. Otettava virtajohto irti. Tälläisenä hyödytön laite, sama vika ollut uudesta lähtien (kai 2 vuotta tms.)

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Sitkeä sissi ole, kun moisesta maksellut pari vuotta.

Mitäpäs olet tehnyt asian eteen muuta kuin maksellut?
Kokeillut langallista yhteyttä digiboksiisi?
Mikäpäs nettiyhteys sinulla on? Sen nopeus langallisena mitattuna? Langattomana?

Digiboksisi malli ja tyyppi?
Tehdasasetusten palautus tehty sille ja modeemille? Mikäpä modeemi sinulla?
jne
jne
Ainoa mitä olen tehnyt on marina niille puhelinmyyjille jotka säännöllisesti tarjoavat lisäpalveluita: "Mitäs olet tykännyt?" vast: No en ole...., "Ahaa...........khöm...... no nyt olisi tarjolla sitä sun tätä......"
Väärä taho, ei ole auttanut.
No tänään ole sijoittanut liki 50 euroa verkkokaapeliin ja vetänyt langallisen yhteyden, Ei vielä kokemusta toiminnasta.
Nettiyhteys Elisa 100/10 megaa, Yhteysnopeus digiboksin mukaan langattomana 12 megaa, langallisena 14. (tietokoneelle kyllä tulee aina joku 80 - 50 download speed)
Netgem 7700, Johtoja tuuletettu, asetuksia palautettu x kertaa.
Teknologian uhri kun olen ja en telkkua juuri tuijota niin asia on jäänyt vähälle huomiolle, mitä nyt perhe aina marisee: "Ei toimi".
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Jos ja kun saat verkkokaapelin kytkettyä kiinni, niin tarkista myös digiboksin verkkoasetuksista, että sieltä on valittuna ''yhteys muodostettu ethernet-kaapelilla''. Tarvittaessa laitteille kannattaa tehdä vielä seuraavat temput:

1. Sammuta digiboksi ja modeemi. Kytke modeemiin virrat, ja resetoi se painamalla "reset"-nappia 20 sekuntia. Katso että laite väläyttää valoja resetin merkiksi.

2. Kun nettiyhteys taas toimii, ota digiboksista virtapiuha irti, ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua. Tämä pakottaa digiboksin hakemaan päivityksiä.

3. Kun kuva palautuu normaaliksi, mene Menu > Asetukset > Asetukset > Lisäasetukset. Tee tuolta ensin sisäisen muistin alustus ja tämän perään tehdasasetusten palautus.

Jos noillakaan ei ala Netflix toimia, niin ota ilman muuta yhteyttä asiakaspalvelun kautta vikapuolelle asian selvittämiseksi!:)

Osallistu keskusteluun