Vastattu

NETFLIX ja N 7700 digiboxi

  • 3 helmikuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 294 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Mahdoton yhtälö. Digiboxi katkoo jatkuvasti yhteyden Netflixiin. Katsominen on täysin mahdotonta. Mikähän avuksi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kake1 3 helmikuu 2017, 13:14

Oletko tehnyt resetin jo modeemille/reitittimelle? Ja digiboxi on verkkokaapelilla kiinni nettilähteessä? Myös digiboxille voi tehdä tehdasasetusten palautuksen painamalla 5 kertaa peräkkäin laitteessa olevaa virtanappia. Kerro sitten auttoivatko nämä toimenpiteet. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Kunniamerkki +3
Oletko tehnyt resetin jo modeemille/reitittimelle? Ja digiboxi on verkkokaapelilla kiinni nettilähteessä? Myös digiboxille voi tehdä tehdasasetusten palautuksen painamalla 5 kertaa peräkkäin laitteessa olevaa virtanappia. Kerro sitten auttoivatko nämä toimenpiteet. 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Oletko tehnyt resetin jo modeemille/reitittimelle? Ja digiboxi on verkkokaapelilla kiinni nettilähteessä? Myös digiboxille voi tehdä tehdasasetusten palautuksen painamalla 5 kertaa peräkkäin laitteessa olevaa virtanappia. Kerro sitten auttoivatko nämä toimenpiteet. :)

Kiitos, toistaiseksi toi tehdasasetusten palautus tuntu auttavan. Toivotaan että ongelma on tällä ratkaistu 😃

Osallistu keskusteluun