Kysymys

Netflix jättää tekstityksiä pois, tekstitys katoaa

  • 17 kesäkuu 2015
  • 19 kommenttia
  • 8649 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Jääkö muilla edelleen tekstityksiä pois joka leffasta tai sarjasta? Lauseen pari jäänyt jokaisesta mitä katsellut kahden viikon aikana. 5-10 minuutin välein tekstitys katoaa.

//Edit: Siirretty omaksi ketjukseen Netflix-tiedotteesta, tälle odotetaan korjausta. Muokattu otsikko. Norris

19 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
VilkkuvaMajakka kirjoitti:

Jääkö muilla edelleen tekstityksiä pois joka leffasta tai sarjasta? Lauseen pari jäänyt jokaisesta mitä katsellut kahden viikon aikana. 5-10 minuutin välein tekstitys katoaa.


Jää, valitettavasti. Ongelman aiheuttaja on selvityksessä.

//Edit: Muokattu otsikko. -Norris
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
sakarialanne kirjoitti:

VilkkuvaMajakka kirjoitti:

Jääkö muilla edelleen tekstityksiä pois joka leffasta tai sarjasta? Lauseen pari jäänyt jokaisesta mitä katsellut kahden viikon aikana. 5-10 minuutin välein tekstitys katoaa.


Jää, valitettavasti. Ongelman aiheuttaja on selvityksessä.


Hyvä, että ainakin yritetään korjailla. Onhan tuo vähän ikävä niille joilta ei Lontoon kieli taivu. Onneksi olen kielimiehiä ;)

//Edit: Muokattu otsikko. -Norris
Käyttäjätaso 4
VilkkuvaMajakka kirjoitti:

Jääkö muilla edelleen tekstityksiä pois joka leffasta tai sarjasta? Lauseen pari jäänyt jokaisesta mitä katsellut kahden viikon aikana. 5-10 minuutin välein tekstitys katoaa.


Tämä on kyllä ärsyttävää. Vaikka ei muuten ongelmia olekaan katsoa vaikka ilman tekstityksiä. Välillä tosiaan katoaa niin että puolet lauseesta puuttuu, silloin on vaikea ottaa kiinni puheesta mitä siellä menikään. Tai jos on ääni sen verran hiljaisella ettei kaikkea puhetta tarkasti kuule.

//Edit: Muokattu otsikko. -Norris
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Lisää ongelmia. Sovellus potkaisee ulos(tv-kanavalle) silloin tällöin. Tehnyt nyt viikonlopun ajan tätä. Ja kun palaa sovellukseen takaisin, netflix ei muista kohtaa johon katselu jäi vaan ohjelma alkaa alusta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
Lisää ongelmia. Sovellus potkaisee ulos(tv-kanavalle) silloin tällöin. Tehnyt nyt viikonlopun ajan tätä. Ja kun palaa sovellukseen takaisin, netflix ei muista kohtaa johon katselu jäi vaan ohjelma alkaa alusta.

Itse en ole tätä kokenut enää pitkään aikaan.

Onko merkitystä, että oletko Netflixin käynnistäessäsi IPTV-kanavalla, vai DVB-kanavalla ?

"Viimeisimmän katselukohdan muistaminen" ilmeisimmin epäonnistuu sen vuoksi, että kaatuminen on "hallitsematon".

Oma N7700 boksini on tällä hetkellä langattomasti liitettynä verkkoon.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
sakarialanne kirjoitti:
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
Lisää ongelmia. Sovellus potkaisee ulos(tv-kanavalle) silloin tällöin. Tehnyt nyt viikonlopun ajan tätä. Ja kun palaa sovellukseen takaisin, netflix ei muista kohtaa johon katselu jäi vaan ohjelma alkaa alusta.

Itse en ole tätä kokenut enää pitkään aikaan.

Onko merkitystä, että oletko Netflixin käynnistäessäsi IPTV-kanavalla, vai DVB-kanavalla ?

"Viimeisimmän katselukohdan muistaminen" ilmeisimmin epäonnistuu sen vuoksi, että kaatuminen on "hallitsematon".

Oma N7700 boksini on tällä hetkellä langattomasti liitettynä verkkoon.

Täällä myös vain langaton käytössä ja saattaa olla, että pohjalla on aina ollut IPTV.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
sakarialanne kirjoitti:
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
Lisää ongelmia. Sovellus potkaisee ulos(tv-kanavalle) silloin tällöin. Tehnyt nyt viikonlopun ajan tätä. Ja kun palaa sovellukseen takaisin, netflix ei muista kohtaa johon katselu jäi vaan ohjelma alkaa alusta.

Itse en ole tätä kokenut enää pitkään aikaan.

Onko merkitystä, että oletko Netflixin käynnistäessäsi IPTV-kanavalla, vai DVB-kanavalla ?

"Viimeisimmän katselukohdan muistaminen" ilmeisimmin epäonnistuu sen vuoksi, että kaatuminen on "hallitsematon".

Oma N7700 boksini on tällä hetkellä langattomasti liitettynä verkkoon.

Täällä myös vain langaton käytössä ja saattaa olla, että pohjalla on aina ollut IPTV.

Jos "jaksat" niin kokeilepa laittaa DVB-kanava pohjalle ja kerro, onko merkitystä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Pitää seuraillla pari päivää mitä ehdin ennen kesälomaa...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Tänään ei ole potkinut enää pois, oli taustalla sitten IPTV tai ei. Merkillistä, että viikonlopun ajan tökki. Sitä ennen käyttänyt sovellusta ensi-illasta asti eikä ole kertaakaan potkinut pois.

Edit 30.6. Tänäänkään ei ole potkinut pois, vaikka pohjalla IPTV.

Nyt kesälomille ulkomaille>
Käyttäjätaso 2
VilkkuvaMajakka kirjoitti:
Jääkö muilla edelleen tekstityksiä pois joka leffasta tai sarjasta? Lauseen pari jäänyt jokaisesta mitä katsellut kahden viikon aikana. 5-10 minuutin välein tekstitys katoaa.

//Edit: Siirretty omaksi ketjukseen Netflix-tiedotteesta, tälle odotetaan korjausta. Muokattu otsikko. Norris

Ihan uteliaisuudesta kysyn, missähän mennään tekstitysten kanssa?

Netflix on muuten toiminut hyvin, mutta tuo ajoittainen tekstien puuttuminen on aika ärsyttävä piirre..
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Netflixin tekstitysongelmien selvittely/korjaaminen on valitettavasti edelleen kesken. Ei ole tässä kohtaa uutta kerrottavaa, palataan kyllä heti, kun tiedetään lisää.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
mreko kirjoitti:
Mukava kuulla että tästä tulee seuraava ikuisuusprojekti Elisalla ;)
No toivottavasti ei tule ikuisuusprojekti. Meitä muitakin Netflix-käyttäjiä tuo ärsyttää.

Emme halua antaa julkisia aikatauluarvioita korjauksille, vaikka sellaisia sisäisesti olisikin olemassa, ettei suotta tule uusia pettymyksiä lisää.
Onkohan tähän Netflixin tekstitys ja netgem boxin netflixistä ulos hyppäämis ongelmaan olemassa jo joku aikataulu tiedossa? Alkaa harmittaa... Tekstityksen ongelmien kanssa nyt vielä voi elää, mutta tuo kun netflix.n katselu yhtäkkiä kesken kaiken varoittamatta katkeaa ja se kohta mihin ohjelmassa jäit kesken katselussa ei jää talteen... Se on jo ihan sika ärsyttävää. 
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • ? Eipä ole vieläkään uutta. Kyllä tässä kuitenkin tasaisin väliajoin keskustellaan Netgemin ja Netflixin kanssa korjauksesta.
  • Onko lisätietoa/ korjausta tulossa tähän Netflixin tekstityksien toimimattomuuteen?
    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +3
    Jasper kirjoitti:

    Onko lisätietoa/ korjausta tulossa tähän Netflixin tekstityksien toimimattomuuteen?


    Ei valitettavasti ole kertoa mitään tarkempaa aikataulua 😕 Joudun siis toteamaan kuten aiemminkin: toivottavasti pian.
    Käyttäjätaso 3
    Onko Elisalla mihinkään mitään aikataulua? Lähes kaikkiin kysymyksiin/parannus ehdotuksiin/vikoihin aina sama vastaus!
    Käyttäjätaso 3
    Kunniamerkki
    Kirjoitin tuonne muuallekin, mutta koska Elisa ei aiemmin pystynyt pitämään lupaamiaan aikatauluja, nyt mitään aikatauluja ei anneta. Eikä mitään muutakaan tietoa, ennen kuin julkistuksen aikataulu on erittäin suurella todennäköisyydellä tiedossa.
    Käyttäjätaso 2
    mreko kirjoitti:
    Mukava kuulla että tästä tulee seuraava ikuisuusprojekti Elisalla ;)
    Hitaasti hyvä tule... tästä tulee varmaan eräs maailman parhaita... Lienee koodaajilla ollut yt-neuvottelut ja pakkolomat päällä. Ainakin meillä vielä inhottavasti teksitys pätkii :smileyundecided:

     

    Osallistu keskusteluun