Vastattu

Netflix / kotiteatteri, ääni katkeaa

  • 23 marraskuu 2015
  • 5 kommenttia
  • 768 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Netflixin jä äänen kanssa ongelmaa, eli ääni katkeaa kokonaan kun käynnistän netflixin. Tämä tapahtuu todella usein, ei siis kuitenkaan joka kerta. Kun lopetan Netflixin, ei ääni kuulu myöskään tv:n puolella. Kun uudelleenkäynnistän boksin, ääni toimii jälleen. Aivan tolkuttoman ärsyttävää vain ja kestää aika kauan joka kerta kun käynnistän boksin uudelleen. Missähän ongelma? Äänet tulee siis kotiteatterista pihalle...
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 14 maaliskuu 2017, 10:24

Kannattaisi aluksi kokeilla digiboksin resetointia. Kannattaa myös ottaa digiboksista virtajohto hetkeksi irti ja pistää takaisin paikoilleen samalla kun painaa laitteen virtapainiketta.

Korjaantuuko ongelma?
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Kunniamerkki +3
  • ? Eipä ole tullut itselle vastaan tällaista aiemmin. Onko muilla käyttäjillä ollut vastaavaa?
  • Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    Onko digiboksi kytketty vahvistimeen HDMI- vai audiokaapelilla? Oletko kokeillut muiden laitteiden toimintaa samassa liitännässä? Tämä auttaisi rajaamaan vikaa.
    HDMI:llä kiinni vahvistimessa, muuten elisa viihteessä ei ole ääniongelmia ollut mutta tuo netflix-ääni siis yksittäinen outo ongelma. Ja toki tuota tekstitysten skippailuja netflixissä täälläkin esiintyy, mitä tuossa muita threadejä lueskelin...
    Sama ongelma täällä! Oliko tähän nyt jotain ratkaisua? Alkaa hermo mennä kun ääni ei kuulu vaikka sulkee laitteen moneen kertaan. Tuntuu että toimii ihan tuurilla milloin mitenkin!!
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    Kannattaisi aluksi kokeilla digiboksin resetointia. Kannattaa myös ottaa digiboksista virtajohto hetkeksi irti ja pistää takaisin paikoilleen samalla kun painaa laitteen virtapainiketta.

    Korjaantuuko ongelma?

    Osallistu keskusteluun