Vastattu

Netflixin temput!


  • Satunnainen osallistuja
  • 10 kommenttia
Onko löytynyt konstia Netflixin notkeaan toimintaan. Huomasin,että samat ongelmat jotka minulla on , ovat vaivanneet useita muitakin Netlixin käyttäjiä eli pari päivää toimii normaalisti ja sitten potkaisee pois päältä.Olen resetoinut,palauttanut tehdasaetuksia alustanut muistia yms, sitten taas jonkun aikaa toimii.Hidasta ja ärsyttävää,onks parempaa konstia????
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 22 lokakuu 2018, 16:33

Hmm.. Ongelman voi aiheuttaa tuo N7700. Nuo uusimmat ohjelmistopäivitykset ilmeisesti ovat liian raskaita kyseiselle digiboksille ja sen takia saattaa temppuilla tuo Netflixin toiminta. Digiboksi saattaa käydä tämän takia muutenkin hitaalla.

Tosin anopilla oli ongelmia myös N7800 digiboksin kanssa tuolla samalla modeemilla, joskin langattomassa verkossa. Kävin pistämässä tilalle itseltäni tarpeettomaksi jääneen Telewellin modeemin ja Netflixin kanssa ei sen koomin ole ongelmia ollut, edes langattomassa verkossa.. Eli tuo Zyxel saattaa omalta osaltaan aiheuttaa noita ongelmia.

Melkeinpä kannattaisi olla yhteyksissä Elisan asiakaspalveluun asian tiimoilta. Digiboksin vaihto N7800 -malliin saattaa jo itsessään korjata noita ongelmia.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kerrotko vielä..
  • Mikä digiboksi sinulla on käytössä?
  • Onko digiboksi langallisessa vai langattomassa verkossa?
  • Ilmeneekö samat ongelmat sekä langallisessa, että langattomassa verkossa?
  • Mikä nettiyhteys sinulla on?
  • Mikä modeemi sinulla on?
  • Oletko resetoinut myös modeemin?
Digiboksi Netgem 7700
Langallinen
Langallisessa
Saunalahti Korttelikuitu 30M
Modeemi on zyxel vmg 3925
Onn resetoinu monta kertaa
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hmm.. Ongelman voi aiheuttaa tuo N7700. Nuo uusimmat ohjelmistopäivitykset ilmeisesti ovat liian raskaita kyseiselle digiboksille ja sen takia saattaa temppuilla tuo Netflixin toiminta. Digiboksi saattaa käydä tämän takia muutenkin hitaalla.

Tosin anopilla oli ongelmia myös N7800 digiboksin kanssa tuolla samalla modeemilla, joskin langattomassa verkossa. Kävin pistämässä tilalle itseltäni tarpeettomaksi jääneen Telewellin modeemin ja Netflixin kanssa ei sen koomin ole ongelmia ollut, edes langattomassa verkossa.. Eli tuo Zyxel saattaa omalta osaltaan aiheuttaa noita ongelmia.

Melkeinpä kannattaisi olla yhteyksissä Elisan asiakaspalveluun asian tiimoilta. Digiboksin vaihto N7800 -malliin saattaa jo itsessään korjata noita ongelmia.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Kiitos paljon!

Osallistu keskusteluun