Vastattu

Netgem 7700 ja ajansiirto & catch up

  • 4 elokuu 2014
  • 4 kommenttia
  • 2520 katselukerrat

  • Kokenut konkari
  • 140 kommenttia
Hankimpa tuossa jatkon määräaikaisuuteen, jotta sain vaihdettua vanhemman Netgemin uudempaan (catch up -ominaisuus kiinnosti ja ajattelin automaattisesti että uusimmassa digiboksissa se on automaattisesti).

Mutta, nyt en löydä sitä eikä myöskään ajansiirto toimi. 

Onko totta, että molemmat ominaisuudet puuttuvat tästä boksista ? 
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi jusbe 5 elokuu 2014, 08:25

Tämä on täyttä totta tällä hetkellä. Catch up on täällä foorumilla joskus luvattu tulevaksi, mutta ajnsiirto on ilmeisesti turhien toiveiden laarissa (vaikka tosi moni on sitä täällä foorumillakin toivonut).

Molemmat ominaisuudet luvattiin minulle, kun tein määräaikaisen sopimuksen keväällä, mutta yllätys yllätys, niitä ei sitten ollutkaan.

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Tämä on täyttä totta tällä hetkellä. Catch up on täällä foorumilla joskus luvattu tulevaksi, mutta ajnsiirto on ilmeisesti turhien toiveiden laarissa (vaikka tosi moni on sitä täällä foorumillakin toivonut).

Molemmat ominaisuudet luvattiin minulle, kun tein määräaikaisen sopimuksen keväällä, mutta yllätys yllätys, niitä ei sitten ollutkaan.
Heh! 

Minulle myyjä ei luvannut mitään, sillä en edes älynnyt kysyä. Ajansiirto on niin perusominaisuus nykypäivänä (vähän sama kun kysyisi kännykästä "toimiiko tekstiviestit") ja oletin että uusimmassa digiboksissa ois kaikki mainostetut ominaisuudet.

Ei tiedä itkeäkö vaiko nauraa. 
Käyttäjätaso 5
jaska kirjoitti:
Hankimpa tuossa jatkon määräaikaisuuteen, jotta sain vaihdettua vanhemman Netgemin uudempaan (catch up -ominaisuus kiinnosti ja ajattelin automaattisesti että uusimmassa digiboksissa se on automaattisesti).

Mutta, nyt en löydä sitä eikä myöskään ajansiirto toimi. 

Onko totta, että molemmat ominaisuudet puuttuvat tästä boksista ? 

Mm. näistä puutteista johtuen palautin tuon uuden boksin ja jatkoin käyttöä vanhalla lootalla.
sama temppu täällä, samasta syystä irtisanon MTV Total -tilauksen. Huono digiboksi = vähemmän myyntiä Elisalle 

Osallistu keskusteluun