Vastattu

Netgem 7700:lle Netflix-app ei toimi

  • 3 toukokuu 2018
  • 2 kommenttia
  • 351 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Minulla on jatkuvasti ongelmia digiboksin Netflix-sovelluksen kanssa. Sovellus lataa ohjelmaa normaalisti, ja sitten yhtäkkiä heittää takaisin alku- menuun. En millään jaksaisi aina tehdä tehdasasetusten palauttamista, koska säädetyt kanavapaikat menevät taas sekaisin ja on muutenkin järjetöntä aloittaa aina kaikki alusta. Muistin alustaminen ja Netflix-tietojen poisto toimii tähän ongelmaan yhtä hyvin kuin venäläinen junan vessa.
Miten siis tässä tullaan etenemään?
- Tuomas
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 4 toukokuu 2018, 16:33

Heips!

Kuulostaisi siltä että olet tosiaan tehnyt ne tehtävissä olevat toimenpiteet. Resetointi ja muistin alustaminen yleisimmin Netflixin vaivoihin ovat se lääke. Nopein tapa selvitellä ongelmaa eteenpäin on tehdä tuosta ihan vikailmoitus joko varaamalla soittopyyntö (häiriöilmoitus, muut) tältä sivulta, tai vaihtoehtoisesti soittamalla numeroon 010 190 240 (mpm/pvm) ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Jos asialla ei ole kiire, niin DJ_Godin kertomalla tavalla asiakasnumeron profiiliisi lisäämällä pääsee Palstatiimi myös asiaa tutkimaan. Edellä mainittujen kysymysten lisäksi olisi hyvä tietää, että toimiiko digiboksin kautta muut netin kautta kulkevat toiminnot, kuten tallenteet ja kanavat paikalta 500 eteenpäin?
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jos sinulla ei vielä ole asiakasnumeroa profiilissasi, suosittelen lisäämään sen. Asiakasnumeron lisääminen onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Asetukset". Asiakasnumero löytyy esim. laskusta.

Tuo N7700 vaikuttaa olevan jo monella muullakin tapaa tiensä päässä. Laitteen on raportoitu hidastelevan. Olisi toki hyvä tietää, onko tuo digiboksi langallisessa vai langattomassa verkossa? Toistuuko ongelma molemmissa? Ja kyllä. Se resetointi pitäisi tehdä. Ilman sitä uutta digiboksia ei välttämättä lähetetä.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Heips!

Kuulostaisi siltä että olet tosiaan tehnyt ne tehtävissä olevat toimenpiteet. Resetointi ja muistin alustaminen yleisimmin Netflixin vaivoihin ovat se lääke. Nopein tapa selvitellä ongelmaa eteenpäin on tehdä tuosta ihan vikailmoitus joko varaamalla soittopyyntö (häiriöilmoitus, muut) tältä sivulta, tai vaihtoehtoisesti soittamalla numeroon 010 190 240 (mpm/pvm) ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Jos asialla ei ole kiire, niin DJ_Godin kertomalla tavalla asiakasnumeron profiiliisi lisäämällä pääsee Palstatiimi myös asiaa tutkimaan. Edellä mainittujen kysymysten lisäksi olisi hyvä tietää, että toimiiko digiboksin kautta muut netin kautta kulkevat toiminnot, kuten tallenteet ja kanavat paikalta 500 eteenpäin?

Osallistu keskusteluun