Netgem 7700 Netflix ongelma

  • 17 heinäkuu 2017
  • 6 kommenttia
  • 990 katselukerrat

  • Kyselyiässä
  • 20 kommenttia
Moro.
Mulla lakkasi Netflix-sovellus toimimasta boksissa,
tulee näyttöön loputon tarkistetaan sovellusta luuppi, jossa rullaa kuusi valkoista pistettä sinisellä taustalla (elisa logo vasemmassa yläkulmassa)...
Yritin tehdä tehdasasetuksien palautusta ja muistin nollausta, sekä Netflix tietojen poiston.
Niillä ei mitään vaikutusta...
Onko boxin netflix mennyt rikki, vaikka muuten boksi toimii???

7.4.01-60 (Ma, 05 Kesä) ohjelmistoversiolla mennään

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Blokkaisiko modeemi/reititin liikennettä, kokeile resetoida niitä.
Kaikki on buutattu ja resetoitu...
Netflix-sovellus on ainoa mikä ei toimi.
Netflix toimii myös kaikilla muilla laitteilla samassa nettiyhteydessä; kännykällä, läppärillä, i-padilla ja cromecastin kautta...
Ruutu-sovellus, Katsomo-sovellus, tallenteet, vuokraamo toimii...
Käyttäjätaso 1
Laita meille viesti asiakasnumeron kera tästä, niin tutkimme tarkemmin: https://elisa.fi/palstatiimi.
Boksi oli viottunut, nyt uudella Netgem 7800 boxilla kaikki toimii niinkuin pitääkin, ja paljon nopeammin.
Kiitos :8
Boksin kello heittää 2 min. voiko fiksata oikeeseen aikaan???
Käyttäjätaso 2
Moikka Tore! Oletko kokeillut muuttaa aikaa asetuksista tai palauttaa laitetta tehdasasetuksilleen? 🙂

Osallistu keskusteluun