Netgem 7700 on tuskastuttavan hidas

  • 1 maaliskuu 2018
  • 1 kommentti
  • 378 katselukerrat

Hei,
Kyseiseen laitteeseen ajoitte päivityksen viime vuoden puolella "osalle asiakkaista", silloin tulleessa sähköpostissa oli myös lupaus, että voi siirtyä takaisin edelliseen versioon jos tästä ei tykkää.

Eli haluaisi edellisen toimivan version takaisin, tämän hitaan, lataa välillä ohjelmaopasta jopa 4min ja jos liikut vahingossa tai tarkoituksella eteenpäin niin sama juttu, taas menee ikä ja terveys. Lisäksi päälle laitettaessa kaikin puolin tökkivän (tässäkin tapauksessa hitaan), tallenteita asetettaessa jumiutuvan version tilalle. Kiitos.

Älkää tarjotko liirumlaarum rimpsua reseteistä, piuhoista, tehdasasetuksista koska ne on tehty, piuhalla ja ilman ja ennen tätä päivitystä wi-fi toiminnassa ei ole ollut mitään ongelmia. Vaihdoin tähän silloin kun tämä ilmestyi, nimenomaan siksi että pääsen yhdestä piuhasta eroon. Nyt tämä on niin hidas ja tökkivä, että haluan tästä boxista eroon ja harkitsen siirtyväni toiselle palveluntarjoajalle.

Tämän kanssa on myöskin ongelmia tallennuksissa. Eli jättää niitä välistä jostakin kumman syystä. Muutamia sarjoja jotka tulevat iltaisin, on jatkuvalla tallennuksella, niin välillä on jättänyt tuoreimman jakson tallentamatta... Miksi?? Nämäkään kun välttämättä eivät tule uusintana pitkin viikkoa.

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Valitettavasti vanhaan ei pysty palaamaan 😕 Olisko sulla maili tallessa joka niin väittää?
Tuo hitaus on kyllä harmillinen juttu ja pyrimme parantamaan tilannetta jatkuvasti. En tarjoa sen enempää noita perusneuvoja, kun ne kerta tiedätkin. 🙂


Onko ohjelmat sulla tallennuksella jokerimerkillä? Eli esim Simpsonit* eikä vaan Simpsonit ?
Ikäraja kun vaihtelee niin saattaa jäädä jotkut tulematta ilman jokerimerkkiä. Jollain kanavilla on alettu lisäämään myös kauden tieto perään (eli siis esim. Simpsonit Kausi 20.) jolloin ilman jokerimerkkiä tallennus ei tapahdu oikein.

Osallistu keskusteluun