Vastattu

Netgem 7700 tökkii

  • 18 joulukuu 2018
  • 12 kommenttia
  • 665 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Boxi tökkinyt jo ainakin puolisen vuotta. Vähintään kerran päivässä joutuu käynnistämään uudestaan kun ei löydä tallenteita, ohjelmaopasta ym.... ei jaksa edes luetella kaikkea sekoilua.
Miten toimitaan, lähetättekö uuden boxin, vai miten?
kiittäen jo etukäteen.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 18 joulukuu 2018, 23:24

Yhteys Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta tuon digiboksin vaihto uudempaan N7800 -malliin onnistuu.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot
Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Yhteys Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta tuon digiboksin vaihto uudempaan N7800 -malliin onnistuu.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot
Käyttäjätaso 1
Kiitos, täytyypä laittaa sinne 😎👍
Käyttäjätaso 1
Yhteys Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta tuon digiboksin vaihto uudempaan N7800 -malliin onnistuu.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Kävin nohevana paikallisessa elisan liikkeessä JONOTTAMASSA TUNNIN saadakseni tietää ettei minulla ole oikeuksia meidän elisa viihteeseen! Ei auttanu samat osoitteet, ei auttanu vaikka tiesin emännän täydellisen sotun, ja tosiaan ollaan asuttu samassa osoitteessa emännän kanssa vuosia, kimpassa 20v! Minä olen hoitanu kyllä AINA kaikki meidän puhelin, viihde ym. asiat. Ei olis vaatinu paljoakaan penkomista että olis kyseinen mummo tajunnu että samaa perhettä ollaan (minä olen 46v), mutta kun ei tuntunu kiinnostavan. Olisin tilannu samalla emännälle apple watchin, mutta pitäköön tunkkinsa.
Miten se voi olla noin helkkarin vaikeeta?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jos Elisa Viihde on puolisosi nimissä, tulee hänen olla yhteydessä Elisaan. Tämä ihan turvallisuussyistä. Sinulla tulisi olla mukana "virallinen" valtakirja, jotta saisit asian hoidettua liikkeessä ilman, että puolisosi on mukana.
Käyttäjätaso 1
Miten se silti voi olla noin vaikeeta, koska meillä on sama osoite ym. Sukunimi on vain eri? Laskutusosoitteet ovat tismalleen samat olleet jo vuosia, ja puhelimessa soittaessa asiakaspalveluun onnistunut ihan kaikki? Miten se on mahdollista?
Käyttäjätaso 1
Olin jopa varautunut kertomaan meidän viihteen salasanat ym. Eikö se olis jo järki-ihmiselle riittäny?
Käyttäjätaso 1
yksi sana, maalaisjärki.
Käyttäjätaso 1
Oltais kaikki päästy helpommalla ja ilman hermojen menetystä.
Käyttäjätaso 1
Emännän tiedoissa taitaa jopa lukea että olen valtuutettu, on ainakin lukenut?
Käyttäjätaso 1
Ja täytyy sanoa ettei tämä teidän vikanne todellakaan ole. Anteeksi kun kaadan tämän sinne? 😎👍
Käyttäjätaso 4
Tietosuoja- ja turvallisuussyistä voimme tehdä muutoksia yms vain asiakkuuden omistajan tai valtuutetun kanssa. Jos se henkilö, kenen nimissä sopimus on on antanut erillisen pysyvän valtuutuksen asiakaspalvelullemme, niin nähdään se erikseen asiakkuudelta.

Voitte esimerkiksi yhdessä olla yhteydessä asiakaspalveluumme, mitä kautta häiriöpuoli saa tuota tilannetta setvittyä. Samassa yhteydessä puolisosi voi ilmoittaa meille pysyvän valtuutuksen 🙂
Käyttäjätaso 2

Yhteys Elisan asiakaspalveluun. Sitä kautta tuon digiboksin vaihto uudempaan N7800 -malliin onnistuu.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot
Kävin nohevana paikallisessa elisan liikkeessä JONOTTAMASSA TUNNIN saadakseni tietää ettei minulla ole oikeuksia meidän elisa viihteeseen! Ei auttanu samat osoitteet, ei auttanu vaikka tiesin emännän täydellisen sotun, ja tosiaan ollaan asuttu samassa osoitteessa emännän kanssa vuosia, kimpassa 20v! Minä olen hoitanu kyllä AINA kaikki meidän puhelin, viihde ym. asiat. Ei olis vaatinu paljoakaan penkomista että olis kyseinen mummo tajunnu että samaa perhettä ollaan (minä olen 46v), mutta kun ei tuntunu kiinnostavan. Olisin tilannu samalla emännälle apple watchin, mutta pitäköön tunkkinsa.
Miten se voi olla noin helkkarin vaikeeta?


Hyvähän tuo on. On niitäkin tapauksia joissa kaikki ei aina tapahdu puolison suostumuksella

Osallistu keskusteluun