Vastattu

Netgem 7700 yhteysvirhe 400



Näytä ensimmäinen kirjoitus

43 kommenttia

Sarjanumero onnistuu kyllä. Liittymän sopija on yrittänyt tänään soittaa asiakaspalveluun asian tiimoilta, mutta odotusaika oli ollut liian pitkä. Onko mahdollista ottaa yhteys esim sähköpostilla?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3
On toki, tai minäkin voin rimpauttaa täältä päin sopijalle. MIlloinhan hän olisi parhaiten tavoitettavissa? Huomennakin onnistuu klo 10-18 🙂
Huomenna sopii hyvin vaikka heti klo 10. Löydät varmaan puhelinnumeron sopimustiedoista? Jos et, niin nakkaa yksärillä 🙂
@iltsinen ei ole kuulunut soittoa?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3
Äh olen sykkinyt tuolla Facbookin ja Twitterin puolella tänään, soitan nyt! 🙂
Täällä samoja ongelmia. Tänään haettu boxi. Normaali kanavat hakee, mutta ei maksukanavia. Samoin virhe ilmotusta tulee, vaikka netti näyttää olevan ok. Kokeiltu langattomasti ja johdolla. Sammuteltu ja alustettu, ei vaikutusta.
Itsellänikin elisa viihde antaa wlanin kanssa jatkuvasti ties mitä yhteysvirheitä. Virheen koodi vaihtelee jatkuvasti ja tällä hetkellä vuokraamosta ladattua elokuvaa ei pysty katsomaan...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kun kytkitte langallisena, tarkistitteko ettei boksi ollut kiinni modeemin portissa 4? Muistittehan valita asetuksista erikseen boksin käyttämään verkkojohtoyhteyttä? WLAN:issahan Netgemillä on vielä tuo bugi joka aikaansaa pätkimistä tallenteissa, mutta kyllä sen tulisi yhdistää.
Itsellä kanssa ei toimi herjaa yhteysvirhettä eikä pysty nauhottamaan eikä vuokraamoon pääse :(:(
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kannattaa asetuksista käydä uudelleen valitsemassa verkkoyhteyden valintaa (joko langaton tai verkkokaapeli). Joskus harvoin on tullut sellaisia tilanteita vastaan, että boksi on sen saattanut hukata. 🙂
Tässä seuraava, jolle alkoi tänään tulla "yhteysvirhe 400" ilmoitusta, kun yritän päästä tallenteiden listaan. Aikaisemmin ElisaViihde on toiminut moitteettomasti, mitä nyt kaukosäädin sekosi kuukausi sitten. Sain silloin uuden kaukosäätimen (sekä uuden Netgem 7700 -yksilön, jota ei tarvinnut edes ottaa paketista, koska kaukosäätimen vaihto korjasi ongelman).

Myöskään HD-kanavat 511... eivät näy.

Uusi softaversio päivittyi viikko sitten.

Digiboksi on sitä mieltä, että langallinen verkkoyhteys on kunnossa. Samassa lähiverkossa oleva PC näyttää ElisaViihteenkin tallenteet OK, joten yhteys on kunnossa ja tilaus voimassa.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
TeoK, voipi olla että silloin kun sulle on toimitettu tuo toinen boksi, on se linkitetty sun tunnuksiin ja nyt se sun vanhempi boksi sitten sulkeutunut tunnuksien osalta. Laitahan sun käyttämäsi digiboksin MAC-osoite yksityisviestillä Palstatiimille: http://elisa.fi/palstatiimi niin voidaan katsoa onko mun veikkaus oikeassa ja korjata tilanne. 🙂
Kiitos, lähetin mac-osoitteen yksityisviestinä. Itsekin epäilen, että tämä voisi liittyä siihen, että x päivää sitten sain uuden digiboksin mutten ottanut sitä käyttöön. Toisaalta tekninen tuki sanoi, että jos vika on kaukosäätimessä, niin pidä uusi boksi varalaitteena.
Olen uusi Elisa viihteen tilaaja. Asensin boksin ja tein ohjelmistopäivityksen. Antennin kautta tulevat kanavat näkyvät, mutta kun yrittää katsoa muita kanavia tai tallenteita, tulee "yhteysvirhe 400". PC;llä ja puhelimella katsominen onnistuu. Missä vika?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Syy tuohon koodiin yleensä on, että boksin ja tunnusten linkityksessä on jotain vialla, tai sitten boksi ei jostain syystä saa verkkoyhteyttä. Tarkistin tietosi, ja tunnukset näyttäisi olevan ok boksilla (jos mac-osoite on oikea) ja näyttäisi että sulle on tulossa uusi laajakaista ja sitä ei vielä ole asennettu. Onko sulla siellä ennestään kiinteä yhteys, joka vielä käytössä? Onko boksi kytketty modeemiisi langattomasti vai verkkojohtoa käyttäen? Suosittelisin kokeilemaan alkuun modeemin resetointia, jonka jälkeen vielä uudelleen tehdasasetukset boksille painamalla etupaneelin virtanäppäintä 5 kertaa peräkkäin. 🙂
Ongelmat ovat hävinneet "itsestään" yön aikana ja nyt kaikki näyttäisi toimivan kuten pitääkin.
Sama ongelma täällä. Taitaa olla tiedot juntturassa.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tein täältä hiukan toimenpiteitä sun Viihteelle, testailisitko nyt toimiiko kaikki ominaisuudet (tallenteiden katselu ja tekeminen, ohjelmakirjastojen katselu, lisäkanavat)? 🙂 Jos ongelma jatkuu, kannattaa kokeilla vielä palauttaa digiboksille tehdasasetukset painamalla laitteen etupaneelin virtanäppäintä 5 kertaa nopeasti peräkkäin. Jos tästä ei ole apua, laita yksityisviestiä meille: http://elisa.fi/palstatiimi niin voidaan tutkia asiaa lisää sitä kautta. 🙂

Osallistu keskusteluun