Vastattu

Netgem 7700 yhteysvirhe 400

  • 9 tammikuu 2015
  • 43 kommenttia
  • 10345 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

43 kommenttia

durable83 kirjoitti:

Mikäköhän on ongelmana kun en pysty hakemaan kanavia uudestaan? Jumittaa aina kohtaan 100% ja sen jälkeen ei tapahdu mitään.


Boksissa on muillakin ollut ongelmia kanavahaussa.

Kannattaa kokeilla hakua siten, että verkkojohto on irti eikä boksi ole langattomassa yhteydessä.
Itsellä kanssa ei toimi herjaa yhteysvirhettä eikä pysty nauhottamaan eikä vuokraamoon pääse :(:(
Käyttäjätaso 5
  • ? Jos liittymä on jo auennut, niin ei tarvitse aktivoida. Lisäätkö asiakasnumerosi tietoihisi, niin pääsemme katsomaan, että liittymälläsi kaikki on kunnossa?

    Jos yhteys reitittimelle kunnossa ja toimii esim. tietokoneella, niin testaa vielä johdon kanssa  (mikäli tämä reitittimen puolesta mahdollista) yhteyttä digiboksille, toimiiko silloin?
  • Liittymä on entinen ja ollut käytössä jo pitkään, kokeilin illalla jo johtoakin, eikä auttanut sekään. Laitoin nyt talouden asiakasnron tietoihin, jos löysin oikean.
    Mulla myös tulee tuota vikakoodia 400/401 uudelle boksilla, eikä tallenteet/vuokraamo/netti näy. Laitteen tiedoissa verkkoyhteys ja internet ok.
    Hei!

    Minulla ollut n. pari viikkoa tuo boxi ja yllättäen alko herjaamaan tuota 400 virhettä. Ensimmäisen viikon toimi moitteitta..

    Boxi ja modeemi on resetetty ja boxi on modeemissa piuhalla kiinni (kokeilin myös langatonta, sekään ei toimi).
    Sama ongelma täällä. Taitaa olla tiedot juntturassa.
    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +3
    thejiikoo kirjoitti:

    Mulla myös tulee tuota vikakoodia 400/401 uudelle boksilla, eikä tallenteet/vuokraamo/netti näy. Laitteen tiedoissa verkkoyhteys ja internet ok.


    Laitatko minulle yksityisviestillä sekä uuden että vanhan boxin sarjanumeron, niin katsotaan miltä tietosi näyttävät 🙂
    Täällä tuota samaa virhettä, eli antaa tuon virheilmoituksen kun koittaa nauhottaao ohjelmia.

    Lisäilin tuon asiakasnumeron profiiliini, jos joku voisi auttaa, kiitos 🙂
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • :n ongelma johtui vääristä laitetiedoista asiakkuudella. Näin yleisesti tuosta "Yhteysvirhe 400":sta, sen aiheuttaa joko solmussa olevat käyttäjätunnukset tai virheelliset laitetiedot. Moderaattorit saavat asian kyllä korjattua, eli jos saat tällaisen virheilmoituksen laita asiakasnumerosi profiilisi ja huikkaa asiasta joko tässä ketjussa tai suoraan yksityisviestinä moderaattorille

    Viesti merkattu ratkaisuksi jotta nousee paremmin haussa
  • Eilen asennettu elisa viihde ja reititin. Heti tuli virhekoodia 400 ja yhteysvirhettä tv:ssä.  Tietokoneeseen saa kyllä nettiyhteyden. Mikä neuvoksi?
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tein täältä hiukan toimenpiteitä sun Viihteelle, testailisitko nyt toimiiko kaikki ominaisuudet (tallenteiden katselu ja tekeminen, ohjelmakirjastojen katselu, lisäkanavat)? 🙂 Jos ongelma jatkuu, kannattaa kokeilla vielä palauttaa digiboksille tehdasasetukset painamalla laitteen etupaneelin virtanäppäintä 5 kertaa nopeasti peräkkäin. Jos tästä ei ole apua, laita yksityisviestiä meille: http://elisa.fi/palstatiimi niin voidaan tutkia asiaa lisää sitä kautta. 🙂
    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +3
  • ?, asiakasnumero oli oikein, mutta asian selvittämistä varten tarvitaan yhteydenotto liittymän sopijalta kera digiboxin sarjanumeron. Luuletko, että tämä onnistuisi 🙂 ?
  • Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Hei, vaikuttaisi siltä, että boksille ei muodostu nettiyhteyttä (ainakaan tällä hetkellä). Koitin soitella sinulle, mutta en saanut juuri nyt kiinni. Jos laite on kiinni wifissä, koita yhdistää piuhalla. Mikäli ei auta, laita minulle yksityisviestinä digiboksin MAC-osoite (löytyy sen pohjasta), sekä aika jolloin olet tavoitettavissa 🙂
  • Sarjanumero onnistuu kyllä. Liittymän sopija on yrittänyt tänään soittaa asiakaspalveluun asian tiimoilta, mutta odotusaika oli ollut liian pitkä. Onko mahdollista ottaa yhteys esim sähköpostilla?
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    Kannattaa asetuksista käydä uudelleen valitsemassa verkkoyhteyden valintaa (joko langaton tai verkkokaapeli). Joskus harvoin on tullut sellaisia tilanteita vastaan, että boksi on sen saattanut hukata. 🙂
    Käyttäjätaso 5
  • ? Tervetuloa Palstalle :D

    Laita yksityisviestillä mac osoitteesi digiboksin pohjasta. Kerro myös tarkka osoite, missä laite sinulla on. Tarkistetaan tiedot kuntoon 🙂
  • Käyttäjätaso 5
  • ? Nettiyhteys katkeaa digiboksille, kun yhteysvirhe-ilmoitus tulee ruudulle. Katkeileeko nettiyhteys muillekin laitteille? Tarkista modeemista, mitä valoille tapahtuu, kun yhteys katkeaa? Sammuuko joku valoista tai meneekö punaiseksi? Vai pysyvätkö kaikki valot päällä yhtäjaksoisesti?
  • Osallistu keskusteluun