Vastattu

Netgem 7800 ja Eurosport

  • 19 tammikuu 2018
  • 3 kommenttia
  • 272 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
  • Supersankari
  • 4355 kommenttia
Mikähän purkkiin on iskenyt kun kahtena ilta peräkkäin Eurosport on aloittannut pikselöinnin noin klo 23? Alkuun mainoksista häviää ääni ja hetken päästä kuva on yhtä suttua. Samaan aikaan muut IPTV-kanavat näkyy ihan ok. Tosin toissapäivänä jämähti NatGeo HD. Virtajohdon tuulettelu ei auta.
Kaapelilla kiinni ja speedtest näyttää 86/9,7
Onko normaalia, että tuo purkki kuumenee pohjasta aivan älyttömästi? Ympärillä on reilusti tilaa. Pitääkö lähteä ostoksille http://www.arctiko.com/products/86-c-ultra-low-temperature-freezers/dp-80-cryo-porter/ ja laittaa purkki viileämpään paikkaan?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ninjatar 22 tammikuu 2018, 13:24

Moro Arska! On kieltämättä merkillistä, että ongelma ilmenee vain yhdellä kanavalla, ja muut näkyy tällöin normaalisti. Oletko nyt parina viime päivänä seurannut tilannetta, tapahtuuko sama ongelma edelleen? On normaalia, että digiboksi lämpenee, sillä se on jatkuvasti nettiin yhteydessä. Ensi apuna toki pyytäisin vielä laitteet resetoimaan varmuuden vuoksi. Jos tästä ei ole apuja, niin tarvittaessa voidaan vikapalvelun kautta jättää vikailmoitusta tutkintaan. Yhteydenotto onnistuu esim puhelimitse 010190240 (pvm/mvm) vuorokauden ympäri. :)

Teemu, sinun ongelmasi puolestaan viittaisi nettipulmaan. Toimiiko ongelman ilmetessä netti normaalisti muilla laitteilla? Resetoisitko laitteet vielä tämän ohjeen mukaan ennen tarkempaa tutkintaa: http://elisa.to/digiboksin-vianrajaus ? Yleensä resetointi auttaa useimpiin pulmatilanteisiin. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 2


Teemu, sinun ongelmasi puolestaan viittaisi nettipulmaan. Toimiiko ongelman ilmetessä netti normaalisti muilla laitteilla? Resetoisitko laitteet vielä tämän ohjeen mukaan ennen tarkempaa tutkintaa: http://elisa.to/digiboksin-vianrajaus ? Yleensä resetointi auttaa useimpiin pulmatilanteisiin. :)



Moi, tosiaan, kuten sanoin, mulla oli aluksi tasan sama ongelma, mutta joo. Päivityksen pakottaminen boksiin oli se joka mulla korjasi ongelman. Verkossa tosiaan ei ollut koko aikana mitään vikaa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Moro Arska! On kieltämättä merkillistä, että ongelma ilmenee vain yhdellä kanavalla, ja muut näkyy tällöin normaalisti. Oletko nyt parina viime päivänä seurannut tilannetta, tapahtuuko sama ongelma edelleen? On normaalia, että digiboksi lämpenee, sillä se on jatkuvasti nettiin yhteydessä. Ensi apuna toki pyytäisin vielä laitteet resetoimaan varmuuden vuoksi. Jos tästä ei ole apuja, niin tarvittaessa voidaan vikapalvelun kautta jättää vikailmoitusta tutkintaan. Yhteydenotto onnistuu esim puhelimitse 010190240 (pvm/mvm) vuorokauden ympäri. :)

Teemu, sinun ongelmasi puolestaan viittaisi nettipulmaan. Toimiiko ongelman ilmetessä netti normaalisti muilla laitteilla? Resetoisitko laitteet vielä tämän ohjeen mukaan ennen tarkempaa tutkintaa: http://elisa.to/digiboksin-vianrajaus ? Yleensä resetointi auttaa useimpiin pulmatilanteisiin. 🙂
Käyttäjätaso 2
Meillä on myös tehnyt samaa, tosin NG7700 ja VDSL yhteys. Speedtest näyttää 75/7.

Tänään ei sitten toimi pätkimättä yksikään HD-kanava ja yhteysvirhettä huutelee boksi.

Boksi ja modeemi virtatuuletettu, ei vaikutusta.

Osallistu keskusteluun