Netgem 7800 ja Katsomo

  • 1 joulukuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 235 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
  • Supersankari
  • 4425 kommenttia
Tulipa eilen testattua miten Netgemin Katsomo toimii: ei toimi. Noin 10 min toimi ihan ok ja sen jälkeen 15 - 20 sek välein latailua. Kun latailu loppui, kuva oli katsomiskelvonta mössöä.
Kun vaihdoin Katsomon näkymään tietokoneen kautta, niin ongelmat hävisivät.
Matolaatikko, jota myös digiboksiksi kutsutaan on piuhalla kiinni. Speedtest antaa tasaisesti arvot 87/9,7 Mb/s, joten nopeuden pitäisi riittää.
Jossain ketjussa epäilitiin speedtestin luotettavuutta, joten testasin myös Funetin ftp:tä. Sieltä tuli tasaista 7,2 -7,3 MB/s vauhtia tavaraa.
Eipähän tarvii toista kertaa matolaatikon Katsomoa testata.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Ikävä juttu, että et ole tyytyväinen laitteen toimivuuteen. 😞 Selvittelemme asiaa mieluusti lisää, ja korjaamme tilanteen parhaamme mukaan. Tätä varten voit olla meihin yhteydessä esimerkiksi Facebookissa yksityisviestein tai puhelimitse. Täältä löydät yhteydenottokanavamme: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Kyllä tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Tallenteet ja kanavat toimii. Muita palveluita en ole kokeillut eikä tämä ensikosketus laadukkaaseen tuotteseenne innosta lisäkokeiluihin esim. Ruutu+ tai Netflixin kanssa.
Muita toimenpiteitä en ole kokeillut.
Mitenkäs olisi, jos toimittaisitte asiakkaille sellaisen digiboksin, jonka kanssa ei tarvitsisi temppuilla välimuistin tyhjennyksillä, tehdasasetusten palautuksilla, virtajohdon tuuletuksilla tai modeemin resetoinneilla?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Voi ei, tuo ei kyllä kuulosta ollenkaan normaalilta käytökseltä digiboksilta. Oliko tämä eka kerta, kun käytit Katsomoa boksin kautta? Toimiiko kaikki muut netin kautta tulevat sisällöt boksilla normaalisti? Oletko tehnyt laitteille mitään toimenpiteitä?

Osallistu keskusteluun