Netgem boxi jumittaa, ohjelmien kelaus ei onnistu

  • 12 syyskuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 243 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 6 kommenttia
Hei, ongelmana on siis Netgem boxin jumitus; kun katsoo tallenteita, niin yhden ohjelman saa katsottua niin että kelaus onnistuu, mutta kun laittaa toisen ohjelman ei mikään kelaus enää toimi, ei varsinainen kelaus, ei rinkulan 1/2 min eikä 5 min, eikä numeronäppäimillä kelaus. Joka kerta joutuu ottamaan boxista virrat pois jotta saa kelauksen toimimaan..
Kerran jo palautettiin tehdasasetukset ja toimi sen jälkeen ehkä viisi päivää, mutta sitten alkoi taas jumitus..

Missä siis vika, onko boxi tullut tiensä päähän?
Onko muilla ollut samaa, onko löytynyt ratkaisua? Tai onko Elisalla tähän ratkaisua?

On vaan niin rasittavaa olla koko ajan nykimässä piuhaa irti..:@

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Hei sarair ja tervetuloa Palstalle!

Tosin kurja ongelma. Ymmärrän, että tympii. Onko digiboksi kiinni modeemissa johdolla vai langattomasti? Mikäli langattomasti, onnistuisiko testata toimiiko paremmin johdon kanssa? Pyytäisin vielä kertaalleen resetoimaan sekä modeemin että digiboksin, ja jos näistä ei ole apua, niin jatketaan selvittelyä yv -puolella http://elisa.fi/palstatiimi . 🙂
Hei, kiitos vastauksesta!
Juu, purkki on kiinni piuhalla. No, eilen toimi taas ihan ok, kun taas edelliset päivät saanu nykiä piuhaa irti...
Kun ongelma taas seuraavan kerran näyttäytyy, kokeilen taas tuota palautusta.. vai meinasitko purkin takana olevaa resetointia? Tai siis en ole ihan varma onko siellä sitä kun en ole nyt purkin äärellä, mutta noin yleensä tuppaa olemaan..
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Hyvä, jos tuntuu että nyt tilanne on rauhoittunut. Modeemi resetoidaan painamalla juurikin laitteen takaa löytyvään reset -koloon terävällä esineellä virtojen ollessa päällä, noin 15 sekunnin ajan. Digiboksi resetoidaan painamalla laitteen power -nappia (Netgem 7700) tai kyljessä olevaa reset nappia (Netgem 7800) viisi kertaa nopeasti peräkkäin.

Osallistu keskusteluun