Vastattu

Netgem N7700 ääni katkeaa tallenteita ja Netflix elokuvia kelattaessa...

  • 30 lokakuu 2017
  • 1 kommentti
  • 76 katselukerrat

Tätä ei tapahdu aina, mutta todella useasti ja joskus myös Netflix elokuvia katsottaessa. Samalla katkeaa ääni myös TV:n puolelta. Boxin uudelleen käynnistys korjaa tilanteen, mutta useasti uudelleen kelaaminen katkaisee äänen jälleen. Boxin päivitykset on ajan tasalla ja laite on resetoitu tehdasasetuksille monta kertaa. Joskus auttaa pitemmäksi aikaa, joskus vika ilmestyy heti takaisin.
Boxi on kytketty HDMI-kaapelilla Onkyo TX-NR545 vahvistimeen. TV on Sony KD55xd7005.
Todella ärsyttävä vika. Vaihdetaanko uusi boxi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 31 lokakuu 2017, 17:26

Moro hvahanen ja tarvetuloa Palstalle! 🙂 Tuossa voi ongelmana olla tuo vahvistimen kautta signaalin kierrättäminen eikä välttämättä itsessään digiboksi, tätä varten pyytäisinkin testaamaan tuota toimivuutta vielä kytkemällä boksin suoraan TV:seen HDMI-kaapelilla. Eli uusi boksi ei välttämättä ongelmaa poista 😞 Ilmoittele vaikka tänne kun olet saanut tuota testattua ja jos ongelma jatkuu suoraan TV:n kautta kytkettynä myös, niin lisää samalla asiakasnumero profiiliisi sille varattuun kenttään, tämä näkyy vain Palstan ylläpidolle ja itsellesi 🙂
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro hvahanen ja tarvetuloa Palstalle! 🙂 Tuossa voi ongelmana olla tuo vahvistimen kautta signaalin kierrättäminen eikä välttämättä itsessään digiboksi, tätä varten pyytäisinkin testaamaan tuota toimivuutta vielä kytkemällä boksin suoraan TV:seen HDMI-kaapelilla. Eli uusi boksi ei välttämättä ongelmaa poista 😞 Ilmoittele vaikka tänne kun olet saanut tuota testattua ja jos ongelma jatkuu suoraan TV:n kautta kytkettynä myös, niin lisää samalla asiakasnumero profiiliisi sille varattuun kenttään, tämä näkyy vain Palstan ylläpidolle ja itsellesi 🙂

Osallistu keskusteluun