Vastattu

Netgem N7700 ja Netflix



Näytä ensimmäinen kirjoitus

214 kommenttia

Extatic kirjoitti:
Ok. Eli boksissa joku bugi 
joo huomasin kans kuukausi sitten 

Netflix ei toimi edelleenkään.Mutta sen mainostaminen toimii, ihme juttu!
Käyttäjätaso 1
Elppa kirjoitti:
Elppa kirjoitti:
Onkohan vieläkään mitään tietoa koska lähtisi netflix toimimaan n-w-48 vikakoodi kannattaako sanoa netflix irti vai korjaantuuko joskus ja jos joku elisalainen vaivautuisi vastaamaan ja mieluusti vielä mahdollisimman selko kielellä

Kiitos 

Vielä tätä samaa kyselen

Vieläkin tätä kyselen
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • ? edit. labroissa mahdollisesti saatu ongelma toistettua jossakin määrin, mutta selvitystä jatketaan
  • Kannanpa korteni kekoon minäkin.

    Eli vanha N7700 temppuili ikävästi ja sainkin tilalle uuden.

    Uusi toimii (siis 6h kokeilun jälkeen) muuten hyvin, mutta saan tuon hienon NW-4-8 virheilmoituksen netflixistä.

    Vanhalla boxilla netflix toimii (siis pääsen kirjautumaan ja katsomaan leffoja - mitä nyt välillä jäätyy ja tekstitys katoilee).

    Toimivan laitteen speksit:

    ESN = N7700-000...0000230002260

    Ohjelmistoversio = Netgem BCM97230 6.0.10-43/4.0.63

    Netflix versio = nrdapp 2013.2.63 / nrdlib 2013.2.63 / mdxllib 2013.2 / mdxjs 3.3.1-r94 / nrdjs

    SDK = sdk 4.0.63 release 2185329

    UI-koontiversio = release-20150810_57-jasper

    Toimimaton laite:

    ESN = NTG-7700-0000230164207

    Ohjelmistoversio = Netgem BCM97230 6.0.10-43/4.0.63

    Sertifiointiversio = 1

    Netflix versio = nrdapp 2013.2.63 / nrdlib 2013.2.63 / mdxllib 2013.2

    SDK = 4.0.63-rekease-2185329

    Alempi laite siis on uusi n7700, asennettu tänään ja netflix tarjoilee n-w-4-8 -herjaa sekä bootissa, että kun tekee verkkotestin. Verkkotestissä kaikki neljä netflix palvelinta palauttaa tuon n-w-4-8 herjan. Vanhalla boxilla yhteystesti palauttaa kaikkien osalta ok.

    Eli jotain noiden kahden appsin tai version välillä on tapahtunut.

    Testien välissä on resetoitu Netflixin käyttäjätiedot molemmista boxeista, kirjauduttu vanhalla boxilla netflixistä ulos ja käyty vielä PC:llä netin kautta hävittämässä laitetiedot netflix tilistä.

    Toistaiseksi chromecast on kaveri, kunnes tuo neflix alkaa toimia tai sitten tämä uusikin boxi hajoaa 🙂
    Täällä sama virhe eikä nuolinäppäimillä saa Extaticin mainitsemaa valikkoa esiin.
    Katselin aamulla Lilyhammeria Netgem n7700:n Netflixillä ja minut heitti myös ulos kesken katselun pari kertaa.
    Käyttäjätaso 1
    Taas menny viikko mikä vi**u siinä maksaa
    Käyttäjätaso 1
    Luulin olevani yksin tämän ongelmaa mutta huomaan että metä onkin monia.
    Voisikohan jo pian saada tämän toimimaan? Onko edes asialle tehty jotain?
    Kiitos jos viitsisitte edes vähän yrittää.
    Ei ole mitään tehty. Kokeilin just, eikä homma skulaa vieläkään. No, onneksi irtisanoin jo Netflix-tunnukseni. Olinkin jo koko ongelman unohtanut.
    Käyttäjätaso 1
    Sellasta oisin udellut että onko ollu mitään puhetta mahdollisista hyvityksistä ja jos on niin mitä ja jos ei niin pitäisikö aika kauan vika kestänyt ja kumpi kantaa vastuun elisa vaiko netflix
    1.9.2015 postista noudettu ja käyttöön otettu N7700 tarjoaa samaa n-w-4-8 -koodia. Yhteystarkastus myöskin kaikilta neljältä serveriltä. Vika siis ollut näistä viesteistä päätellen useamman kuukauden, joten ei kovin hyvä esitys palvelusta, jota boxi koko ajan mainostaa.

    Käyttöönoton yhteydessä boksi ensin päivitti itsensä, sitten näin että latasi tai päivitti Netflix-sovelluksen. Netflix ei ole toiminut kertaakaan kahden päivän yrityksien aikana.

    Yhteyksiä olen kokeillut kiinteän piuhan ja wlanin kautta. Elisan ADSL:llä ja DNA:n 4G:llä.

    Siis tätä boksia Elisa MYY asiakkaille 59 tai 99 hintaan Netflixin katsomista varten? Siis mitä? Miten voidaan myydä laitetta tietyn palvelun käyttöön, kun on tiedossa, että laitteessa ei ko. palvelu toimi?

    Itse sain "ilmaiseksi" palvelun mukana, mutta ei se paljoa lämmitä, kun Netflix oli kuitenkin odotuksissa.
    Käyttäjätaso 2
    Esittävät vielä Elisalla etteivät tiedä että netflix ei toimi 😃 tälläkin palstalla monet on niin yllättyneitä "ai ei toimi vai!? Olethan resetoinut modeemin ja digiboksin ja onhan boksi piuhalla kiinni?"

    Hah. :)

    Selvästi myyvät tuota boksia netflix ominaisuudella vaikka tietävät ettei se toimi isolla osalla. Onkohan laillista?
    Minulla Netflix käynnistyy moitteettomasti, mutta kun mitä tahansa alkaa katsomaan, latauskuvake jää pyörimään 99%:n, mutta äänistä päätellen video pyörii taustalla. Kaikkien sarjojen ja leffojen kanssa sama juttu, myöskään uudelleenkäynnistyksistä ei apua. Näin että aiemmin ketjussa jolla kulla oli sama ongelma, mutta onko kukaan löytänyt ratkaisua ongelmaan?
    Kahden viikon päästä on tulossa kaikille nw-4-8 korjauspäivitys, näin kerrottiin kahteen kertaan...puhelussa ja vieläpä viestillä...kattoo nyt sitten kumminkin mitä tapahtuu kahden viikon päästä.
    Käyttäjätaso 1
    Elppa kirjoitti:
    Sellasta oisin udellut että onko ollu mitään puhetta mahdollisista hyvityksistä ja jos on niin mitä ja jos ei niin pitäisikö aika kauan vika kestänyt ja kumpi kantaa vastuun elisa vaiko netflix

    Vielä tähän haluisin vastausta

    huumori loppuu
    Kunniamerkki +3
  • ? Tähän ei ole mulla suoraan vastausta antaa, joten kyselen asiasta. Palataan myöhemmin kun saamme vastauksia! 🙂
  • Edelleen markkinoidaan kyseistä Netgem N7700 Netfix ominaisuudella. Itselläni ollut käytössä Netgem N7700 ti 8.9.2015 saakka eikä Netfix todellakaan toimi. Ihan samat ongelmat mitä noissa aikaisemmissa viestiketjuissa on ollut. Meillä kaapelitalous ja laite on kiinni kaapelilla verkkoon (ei siis langattomasti).
    Käyttäjätaso 5
    Hei! Ratkaisu ongelmaan on löytynyt ja korjausta testataan parhaillaan! Päivityksellä tuodaan laitteille. Päivitykset tapahtuvat porrastetusti, joten tarkkaa päivää on mahdotonta sanoa. Pitäisi tulla ihan lähiaikoina kuitenkin kaikille 🙂
    Ja päivityshän korjaa kaikki Netflix-ongelmat, eli yhteysongelman, tekstitysongelmat, ulosheitto-ongelman, ja oliko vielä jotain muuta???
    Käyttäjätaso 4
    Äsken tuli sähköpostilla tarjous: uusi boksi 59€. Kovasti siinäkin mainostetaan Netflixiä, joka nähtävästi saattaa tuurilla jopa toimia. Enpä kuitenkaan tartu tarjoukseen, vaan pleikka saa edelleen hoitaa Netflixin. Se sentään toimii.
    Kunniamerkki +3
  • ? Varsinaisesti Netflixin toimimattomuus ei ole sellainen vika, josta tarvitsisi hyvittää palvelun kuukausimaksuun. Mikäli haluat jatkaa keskustelua tästä, niin laitatko minulle yksityisviestiä. 🙂
  • Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +1
    Bamsku kirjoitti:
    Hei! Ratkaisu ongelmaan on löytynyt ja korjausta testataan parhaillaan! Päivityksellä tuodaan laitteille. Päivitykset tapahtuvat porrastetusti, joten tarkkaa päivää on mahdotonta sanoa. Pitäisi tulla ihan lähiaikoina kuitenkin kaikille :)

    Toivottavasti kyseinen päivitys ei riko netflixiä kun tähän asti se on toiminut loistavasti.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +1
    Aiheen vierestä. Katsellut nyt eilisestä asti satunnaisesti HBO:ta ja 2x sovellus heittänyt alkuvalikkoon kesken katselun eli onko tämä virus nyt tarttunut tähänkin palveluun?
    Jees, liityn tähän joukkoon mukavaan, erroria pukkaa. Tänään postista noudettu boxi. Odottelen mielenkiinnolla mitä tämä viikko tuo tullessaan ja ongelman ratkeamista.
    Juu muutaman viikon ikäine poxi, ja tutut errorit. Ihan Netflixin tähden tein uuden sopparin / sain Netgemin. Mikähä se oletettu vika on kun toiset, vanhemmatkin purtkit toimii, mutta ei uudet? Epistä kun vävypojalla on kolme Neflix playeria, mutta meillä vain tuo pleikka edelleen 😞

    Osallistu keskusteluun