Vastattu

Netgem N7700 ja Netflix



Näytä ensimmäinen kirjoitus

214 kommenttia

Millon noita päivityksiä alkaa rullailemaan laitteille, onko tietoa?
Käyttäjätaso 1
Kake1 kirjoitti:
@Elppa Varsinaisesti Netflixin toimimattomuus ei ole sellainen vika, josta tarvitsisi hyvittää palvelun kuukausimaksuun. Mikäli haluat jatkaa keskustelua tästä, niin laitatko minulle yksityisviestiä. :)

Siis miten niin ei ole sellainen vika jota korvattaisi kun kerran mainostetaan netflixiä joka ei sitten toimi ja tosi tosi törkeetä että nyt pitäisi jutella yksityisesti mitä salattavaa teillä on ja olen kuullut että jotkut ovat saaneet leffa vuokrauksia hyvitykseksi ja nyt ei vai enää hyvityksiä tipu miten asiakkaat voi olla eri arvoisia olen laittanut jo kuningas kuluttajaan vihjeen tästä elisan toiminnasta 

Ja kiitos pikaisesta vastauksesta jo etukäteen sekä hyvää syksyn jatkoa 

T: elisan huijaama
Käyttäjätaso 1
Bamsku kirjoitti:
Hei! Ratkaisu ongelmaan on löytynyt ja korjausta testataan parhaillaan! Päivityksellä tuodaan laitteille. Päivitykset tapahtuvat porrastetusti, joten tarkkaa päivää on mahdotonta sanoa. Pitäisi tulla ihan lähiaikoina kuitenkin kaikille :)

Kuinkahan lähiaikoina kun taas viikko meni tai joko tiedettäisiin että koska toimii tai onko kellään alkanut vielä toimimaan kun ei tänne ketään ole vielä kiitosta antannut ja edelliseen viestiin voisi kanssa joku vastata vähän nyt aktiivisuutta kehiin siellä elisan lammas farmilla
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tarkempaa tietoa meillä ei tällä hetkellä ole. Vielä jonkin aikaa täytyy malttaa odottaa 🙂 Mahdollisimman pian tietenkin pyritään korjaus tuomaan! 🙂
Voitteko myös tänne ilmottaa sitte ku päivityksiä voi alkaa odottaa, ettei tarvii kysellä?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Ilman muuta tiedotetaan tänne heti, kun saadaan tietoa! 🙂
Käyttäjätaso 3
Muakin kiinnostaisi kuulla vastaus tohon Elppan korvaus kysymykseen.....
Käyttäjätaso 3
Taitaakin toi Elppan kysymys olla astetta vaikeampi. Siihen kun ei kelpaa sammuta boksi, palauta tehdasasetukset sekä muut perusohjeet...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jos noista hyvityksistä haluaa jutella, voidaan niistä keskustella tarkemmin yksityisviestitse, kuten kake1 jo mainitsikin 🙂
Käyttäjätaso 1
Ammattimies kirjoitti:
Jos noista hyvityksistä haluaa jutella, voidaan niistä keskustella tarkemmin yksityisviestitse, kuten kake1 jo mainitsikin :)
Mistähän voi johtua että hyvityksistä pitää keskustella yksityisviestejä käyttäen kuten jo aikaisemminkin jo kyselin :€
Käyttäjätaso 3
Samaa ihmettelen kuin Elppa? Mikä niissä hyvityksissä on niin salaista?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Hyvityksissä ei ole itsessään mitään salaista, mutta ne katsotaan aina tapauskohtaisesti. Tämän vuoksi yksityisviestit ovat paras paikka keskustella niistä 🙂
Käyttäjätaso 1
Oisko tosta aikataulusta vielä mitään lisätietoa et koska mahdollisesti olis päivitys tulossa
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tarkkaa aikataulua ei vielä ole, mutta mahdollisimman pian. Testit etenevät hyvin :)

Heti, kun saamme tarkempaa tietoa, kerromme siitä teille tänne 🙂
Käyttäjätaso 1
Nyt oli tullut uusi päivitys tohon netgemiin mutta netflix ei silti toimi oliko tarkoitus että olisi lähtenyt toimimaan
Käyttäjätaso 1
Bamsku kirjoitti:
Hei! Ratkaisu ongelmaan on löytynyt ja korjausta testataan parhaillaan! Päivityksellä tuodaan laitteille. Päivitykset tapahtuvat porrastetusti, joten tarkkaa päivää on mahdotonta sanoa. Pitäisi tulla ihan lähiaikoina kuitenkin kaikille :)

Siis tähän viestiin viittasin nykyinen boksin versio 6.0.10-43 

Ainakin tallenteiden ulkoasu on muuttunnut aivan erinäköiseksi siitä ajattelin että jotain dataa sielä ainakin muutettu
Elppa kirjoitti:
Bamsku kirjoitti:
Hei! Ratkaisu ongelmaan on löytynyt ja korjausta testataan parhaillaan! Päivityksellä tuodaan laitteille. Päivitykset tapahtuvat porrastetusti, joten tarkkaa päivää on mahdotonta sanoa. Pitäisi tulla ihan lähiaikoina kuitenkin kaikille :)

Siis tähän viestiin viittasin nykyinen boksin versio 6.0.10-43 

Ainakin tallenteiden ulkoasu on muuttunnut aivan erinäköiseksi siitä ajattelin että jotain dataa sielä ainakin muutettu

Tallenteet -näkymän muutos ei liity boksin softaversioon, se on erillinen päivitys.
No niin... tilasin sitten uuden boksin ihan vain sen vuoksi että saataisiin katsella netflixiä telkkarista mutta yllätys, yllätys, eipä lähde netflix toimimaan. Samaa ongelmaa pukkaa kuin (näköjään) monella muullakin täällä eli sovellukseen ei saa yhteyttä... pistänkö samantien boksin paluupostissa takaisin vai onko toivoa että tähän ongelmaan tulisi jokin ratkaisu. Ihmettelen kyllä kovasti miksi Elisa mainostaa boksin päivittämistä uuteen jos on tietoinen näistä ongelmista? Ja miksi tähän ei kukaan ole ottanut mitään kantaa Elisalta? Äärimmäisen huonoa asiakasviestintää, tämä saattaa ihan tosissaan vahingoittaa Elisan mainetta ja julkisuuskuvaa jos siellä ei aleta toimia!
nyt on mennyt mulla yli 2kk ja joillain toisilla yli 3kk 

Netflix ei toimi!

Jos auto myytäisiin näin että tässä on auto ja tässä on maksu siitä.Kauppojen jälkeen huomaatkin että auto ei käynnisty ja katsot pellin alle ,sieltähän puuttuu moottori... ja Myyjä toteaa kauppojen jälkeen ,valitettavasti sitä moottoria vielä valmistetaan koko ajan mutta

ei tiedetä koska se on valmis.Mutta muista kuitenkin maksaa se auto  meille heti muuten vouti vie sun maksun ulosottoon.

Kuulostaako oikeudenmukaiselta? Elisa!

ai niin ettehän te vastaa muuta että homma on vaiheessa ja vaihe jatkuu... mutta muista kuitenkin maksaa laskusi...
Viimeisen päivityksen myötä rupesi minulla tuo Netflix toimimaan. Eli versio minulla nyt 7.2.01-51.
Niitti15 kirjoitti:
Viimeisen päivityksen myötä rupesi minulla tuo Netflix toimimaan. Eli versio minulla nyt 7.2.01-51.
Voisiko olla todellista että nyt toimii? Noh, vaikea sanoa sillä ainakaan minun boksini ei ole päivittynyt vaikka on ollut päällä jo tunnin :/

Miten Netgemin sai "pakotettua" hakemaan päivityksen?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1
Extatic kirjoitti:
Niitti15 kirjoitti:
Viimeisen päivityksen myötä rupesi minulla tuo Netflix toimimaan. Eli versio minulla nyt 7.2.01-51.
Voisiko olla todellista että nyt toimii? Noh, vaikea sanoa sillä ainakaan minun boksini ei ole päivittynyt vaikka on ollut päällä jo tunnin :/

Miten Netgemin sai "pakotettua" hakemaan päivityksen?

Virtajohto pois etupaneelin nappi pohjaan ja virtajohto samaan aikaan takas paikoilleen.
Docento kirjoitti:
Extatic kirjoitti:
Niitti15 kirjoitti:
Viimeisen päivityksen myötä rupesi minulla tuo Netflix toimimaan. Eli versio minulla nyt 7.2.01-51.
Voisiko olla todellista että nyt toimii? Noh, vaikea sanoa sillä ainakaan minun boksini ei ole päivittynyt vaikka on ollut päällä jo tunnin :/

Miten Netgemin sai "pakotettua" hakemaan päivityksen?

Virtajohto pois etupaneelin nappi pohjaan ja virtajohto samaan aikaan takas paikoilleen.

Juu, löysinkin tuon ohjeen jo ja kokeilin. Eipäs hakenut tuota uutta 7.2.01-51 päivitystä vaan haki saman 6.0.10-43 joka boksissani jo oli ja latasi ja asensi sen uudestaan?!

On tämä vaan jotenkin niin uskomattoman vaikeeta tää touhu tän boksin kanssa...
Kokeilin myös jo perinteeksi muodostunutta tehdasasetusten palautusta mutta eipä lähtenyt silti hakemaan tuota uutta päivitystä.

Olisiko mitenkään mahdollista saada boksin asetuksiin vaihtoehtoa "Hae Päivityksiä" tms. sen sijaan että aina tarvitsisi irrotella johtoja, painella nappeja samaan aikaan, palauttaa tehdasasetuksia, odottaa että kuu on oikeassa suhteessa Jupiteriin, seistä päällään ja hieroa jäniksenkäpäliä tai muita poppakonsteja. Kun ei noita ohjeita (flashboot) sitten kuitenkaan edes mainita missään ohjekirjassa. Vasta kun foorumilla aletaan ihmettelemään niin sitten niistä saatetaan mainita. Kaikki ihmiset joilla ongelmia boksin kanssa ei välttämättä edes käy ikinä näillä foorumeilla joten varmasti sitten kuormittavat Elisan (puhelin yms.) tukea näillä kysymyksillä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Päivityksellä korjauksia tällä viikolla porrastetusti: http://elisa.to/1iDQgZv

Osallistu keskusteluun