Vastattu

Netgem N7700 ja Netflix



Näytä ensimmäinen kirjoitus

214 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Tänään ip:llä tuli tänne päivitys ja Netflix näkyi tulleen kuntoon.
Halleluja!

Laitoin äsken boksin päälle ja alkoi vihdoinkin lataamaan/asentamaan uusinta päivitystä ja kas kummaa, NETFLIX TOIMII! (ainakin toistaiseksi;).

En ole vielä kerennyt mutamaa minuuttia pidempään testaamaan, mutta ainakin toistaiseksi näyttää hyvältä. Nyt sitten vain odotellaan muiden mainitsemia Netflix-ongelmia (joita toivottavasti ei tule) kuten ulosheittämisiä, tekstitysongelmia ja mitä lie.
Käyttäjätaso 1
dakarx kirjoitti:
nyt on mennyt mulla yli 2kk ja joillain toisilla yli 3kk 

Netflix ei toimi!

Jos auto myytäisiin näin että tässä on auto ja tässä on maksu siitä.Kauppojen jälkeen huomaatkin että auto ei käynnisty ja katsot pellin alle ,sieltähän puuttuu moottori... ja Myyjä toteaa kauppojen jälkeen ,valitettavasti sitä moottoria vielä valmistetaan koko ajan mutta

ei tiedetä koska se on valmis.Mutta muista kuitenkin maksaa se auto  meille heti muuten vouti vie sun maksun ulosottoon.

Kuulostaako oikeudenmukaiselta? Elisa!

ai niin ettehän te vastaa muuta että homma on vaiheessa ja vaihe jatkuu... mutta muista kuitenkin maksaa laskusi...

Täysin samaa mieltä toivottavasti asiaan saataisiin jonkin näköinen vastaus
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1
Tänään sain rikkoutuneen Nergem N7700 boksin tilalle uuden ja näyttäisi tuossa uudessakin boksissa netflix toimivan hyvin.
Kunniamerkki +3
Mahtava juttu, että päivitys on tullut ja Netflix on saatu kuntoon sen myötä! 🙂
Netflixin tekstitys pätkii vielä ainakin keltaisilla väreillä.

Yksi uudempi leffa näytti tekstit valkoisella mutta pikaisen kokeilun jälkeen en huomannut pätkimistä teksteissä.

Eli ei toi uusi päivitys tätä korjsnnu
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
eugen745 kirjoitti:
Netflixin tekstitys pätkii vielä ainakin keltaisilla väreillä.

Yksi uudempi leffa näytti tekstit valkoisella mutta pikaisen kokeilun jälkeen en huomannut pätkimistä teksteissä.

Eli ei toi uusi päivitys tätä korjsnnu

Samaa kyselin toisaalla ilman vastausta. Tosin korjauslistalla ei edes ollut netflixin tekstityskorjausta, hoidettiin ilmeisesti vain vakavampi eli sovelluksen käynnistysongelma.

"Ohjelmistopäivitys tuo mukanaan mm. seuraavia asioita:

  • Netflix -sovelluksen satunnaiset kirjatumis- ja käynnistysongelmat korjattu"
On hienoa että nyt Netflix ainakin toimii, mutta olen myös huomannut tuon tekstitysongelman. Välillä jää pitkiä pätkiä tekstiä pois. Noh, onneksi meikältä "Lontoo" taipuu suht hyvin niin ei ole vielä alkanut liikaa ärsyttämään ???? tosin muulta perheeltä ei ehkä taivu niin hyvin, niin olisihan se suotavaa että tuonkin asian saisi kuntoon.

Muuten on Netflix toiminut hyvin. Ei ole heittänyt vielä kertaakaan ulos sovelluksesta (*koputtaa puuta, kopkop*) ja leffat/sarjat pyörii hyvin. Ei ole ollut myöskään kirjautumisongelmia.
Vielä on virittämistä Netflixissä, vaikka toki on iso parannus, että se ylipäänsä toimii nyt. Tekstitysongelmat ovat jäljellä. Lisäksi ohjelman käynnistyessä ääni kuuluu paljon ennen kuin itse video alkaa näkymään.
Käyttäjätaso 1
djgc kirjoitti:
Vielä on virittämistä Netflixissä, vaikka toki on iso parannus, että se ylipäänsä toimii nyt. Tekstitysongelmat ovat jäljellä. Lisäksi ohjelman käynnistyessä ääni kuuluu paljon ennen kuin itse video alkaa näkymään.

Netflixin tekstitys tuntuu parantuneen jonkin verran viime päivinä, puuttuvia tekstejä vaikuttaisi olevan enää melko vähän.

Uusi huono ominaisuus on tosiaan se, että videon toisto alkaa 5-10 sekuntia ennen kuin kuva tulee näkyviin. Ääni siis kuuluu ja ohjelma etenee, mutta ruudussa näkyy vain prosenttimittari.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
ristokoo kirjoitti:
djgc kirjoitti:
Vielä on virittämistä Netflixissä, vaikka toki on iso parannus, että se ylipäänsä toimii nyt. Tekstitysongelmat ovat jäljellä. Lisäksi ohjelman käynnistyessä ääni kuuluu paljon ennen kuin itse video alkaa näkymään.

Netflixin tekstitys tuntuu parantuneen jonkin verran viime päivinä, puuttuvia tekstejä vaikuttaisi olevan enää melko vähän.

Uusi huono ominaisuus on tosiaan se, että videon toisto alkaa 5-10 sekuntia ennen kuin kuva tulee näkyviin. Ääni siis kuuluu ja ohjelma etenee, mutta ruudussa näkyy vain prosenttimittari.

Juu, on vielä tekstitysongelmia. Ei ehkä ollut tekstityksissä niin pitkiä taukoja että olisi tullut "tyhjiä" kohtia siis niin että ei ollenkaan näy hetkeen. Mutta siis puuttuu selkeästi vielä muutamia rivejä tekstejä. Parempaan päin ehkä, mutta ei korjattu.

Toiston aloitus kyllä mennyt surkeammaksi. Eli samat havainnot muuten, tänään kyllä aukeni paremmin mutta "ohjelmainfo ja kuva" sekä alalaidan hakujana jäivä normaalia pidemmäksi mielestäni näkyviin.
Käyttäjätaso 1
Jotain taitaa olla Netflixin kanssa tekeillä:smileycheesy:

Tämän aamun versiossa toiston aloitusta on ilmeisesti saatu vieläkin huonommaksi: nyt kesti n. 20 sekuntia ennen kuin kuva tuli mukaan toistoon. Uutena ominaisuutena tekstityksen synkka pielessä, teksti tulee ennen vuorosanoja.
Hiukan hankala seurata Narcos sarjaa kun en espanjaa ymmärrä.

Saisiko ne tekstitykset viimein kuntoon?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Chromecastilla saa Netflixin 35 eurolla töllöön tosi helpolla.

Nyt sitäpaitsi saa 3kk Viaplayn ilmatteex Chromecastin kylkiäisenä.
Onko kenelläkään tekstityksessä sellaista ongelmaa kuin meillä? Tekstitys on noin 10 cm korkea, tyylilaji muistuttaa comic sans kirjasinta (aivan karmea katsoa) ja kahdella rivillä tekstitys on jo puolen kuvan korkuinen??? Meillä on uusi netgem boxi, tähän asti katsottu netflixiä apple tv:n kautta jossa tekstitys on ihan normaali valkoinen mustalla pohjalla. Ei tuosta paljon iloa ole kun ei tuollaista kukaan jaksa katsoa
Jaan kirjoitti:
Onko kenelläkään tekstityksessä sellaista ongelmaa kuin meillä? Tekstitys on noin 10 cm korkea, tyylilaji muistuttaa comic sans kirjasinta (aivan karmea katsoa) ja kahdella rivillä tekstitys on jo puolen kuvan korkuinen??? Meillä on uusi netgem boxi, tähän asti katsottu netflixiä apple tv:n kautta jossa tekstitys on ihan normaali valkoinen mustalla pohjalla. Ei tuosta paljon iloa ole kun ei tuollaista kukaan jaksa katsoa

Enpä ole törmännyt, millään laitteella, jolla olen Netflixä käyttänyt.

Käypä katsomassa www.netflix.com -> Your Account -> My Profile -> Subtitle Appearance, että siellä on järkevän näköiset asetukset. Tuolta voit itse hallita tekstitysten fonttia, kokoa ja väriä.
Milloin ajattelitte korjata tuon tekstitys ongelman? Ongelma ollut teillä tiedossa jo monta kuukautta mutta mitään ei olla tehty! Jos maksan jostain niin kyllä siinä pitää kaikki silloin toimia. Ja elisalla on ollut kokoajan ongelmia missä milloinkin. Asiakaspalvelussa kehoitetaan käyttämään pelikonsolia Netflixin käyttöön. Haistakee ***** vätykset!!!!!
Ei sitten tullut mieleen testata kyseistä ominaisuutta kunnolla ennenkun laitetaan markkinoille?!!
Kiitti, tuollahan se vika piileskeli. Niillä asetuksilla ei ole tähän mennessä ollut mitään väliä, apple-tvssä eivät vaikuttaneet mihinkään mutta viihde boxissa näköjään kyllä. Nyt pelittää ????
Onko jotain aikataulua seuraavalle pätsille, joka korjaa tekstitysongelmat?
On kyllä ärsyttävä tämä tekstitys ongelma.. :smileyangry:

Eikö tähän tule korjausta ollenkaan??

Onko tuo muka niin vaikea korjata??? Mikä siinä kestää??
kestosippi kirjoitti:
Chromecastilla saa Netflixin 35 eurolla töllöön tosi helpolla.

Nyt sitäpaitsi saa 3kk Viaplayn ilmatteex Chromecastin kylkiäisenä.

Harmittaa että tuli vaihdettua valkoinen boxi pois, osin juurikin Netflixin takia pääty vaihtoon... Mutta silloin ei ollut Cromecasteja saatavilla, yksi dongeli on makkarissa ja tosi tyytyväinen siihen... Tosin Elisan verkko heittelee niin paljon että kuva välillä aika huono... Modeemi (Zyxel) on niin lähellä, ettei välimatka pitäisi olla syynä, samoin ei ole mitään paksuja seiniä välissä....
MIKSI TÄÄLLÄ EI ELISALAISET VASTAA KYSYMYKSIIN?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KORJATKAA JO ****U VAUHILLA SE TEKSTITYS ONGELMA ...TANA!!!!!!!!!!!!!!!! :smileyangry:

SULJEN KOHTA KOKO ELISA VIIHTEEN JA KEHOITAN YSTÄVIÄNIKIN

SULKEMAAN KOKO LIITTYMÄT!!!!

HERMO TÄSÄ MENNEE JA PAHASTI!!!:smileyangry::smileyangry:
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3
Ei valitettavasti ole mitään uutta kerrottavaa tämän osalta, infotaan heti, kun on.
Käyttäjätaso 3
Melko yllättävä vastaus Elisalta.... Laitteet/palvelut ei toimi, mutta eroon et pääse. Onneksi laskut sentään osataan lähettää ajallaan, niissä ei ole pelkoa siitä perus selvitellään ja katsotaan mantrasta.

Osallistu keskusteluun