Vastattu

Netgem n7700:n toukokuun päivitys (eli Elisa Viihde teki sen taas)

  • 23 toukokuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 1647 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki
Kaikenlaista olen näinä Elisa Viihde vuosinani nähnyt. Mutta n7700:n päivitysten tapauksessa Elisa on saavuttanut jonkinlaisen lakipisteen palvelun huonoudessa. Siis Ennen seuravaa möhläystä.

Kiva että korjasitte muutaman bugin.

Mutta miten on mahdollista että se ajansiirtoa ei lupauksista huolimatta saada?! Se on yksi olennaisimmista tallentavien digiboksien ominaisuuksista, eli ihan perusominaisuus halvimmissakin malleissa.

Osaako joku teistä asiakkaista edes arvella, että mikä siinä oiken mättää? Kyllä, tässä on kyse verkkotallennuksesta, se on varmastikin hieman eri asia, mutta silti. - Ei voi olla niin vaikeaa.

Ja miten tässä uudessa "päivityksessä" meni näin kauan?

Teetättekö softan todellakin jossain Intiassa, vai onko se jotain sarkastista läppää?

En siis ymmärrä koodaamisesta mitään, mutta uskon, että Suomesta löytyy tuhansia tyyppejä, jotka naputtaisivat mokoman koodinpätkän muutamassa illassa. Olen syytänyt teille vuosien varrelle niin paljon rahaa, että pelkästään sillä voisi palkata jonkun pätevän hemmon koodaamaan pariksi kuukaudeksi. - Korjatkaa jos olen väärässä, te jotka jotain koodaamisesta tiedätte.

Elisa pettää aina.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ammattimies 29 toukokuu 2015, 11:47

Ikävä kuulla, että et ole tyytyväinen. Tuosta ajansiirrosta ja sen puuttumisesta päivityksellä on tullut paljon palautetta ja toiveenne on kyllä välitetty eteenpäin. Hieman huonosti ollaan informoitu tästä, pahoittelut siitä!

Alun perin arvioitiin, että ajansiirto tulisi alkuvuodesta, mutta tuota aikataulua ei kuitenkaan pystytty pitämään. Toteutusta hidastavia tekijöitä on monella eri tasolla, eivätkä nämä aina ole pelkästään tekniikasta kiinni.

Pahoittelut vielä keran!
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Ikävä kuulla, että et ole tyytyväinen. Tuosta ajansiirrosta ja sen puuttumisesta päivityksellä on tullut paljon palautetta ja toiveenne on kyllä välitetty eteenpäin. Hieman huonosti ollaan informoitu tästä, pahoittelut siitä!

Alun perin arvioitiin, että ajansiirto tulisi alkuvuodesta, mutta tuota aikataulua ei kuitenkaan pystytty pitämään. Toteutusta hidastavia tekijöitä on monella eri tasolla, eivätkä nämä aina ole pelkästään tekniikasta kiinni.

Pahoittelut vielä keran!
Käyttäjätaso 3
Mistä muusta kuin tekniikasta se kiikastaa ja eipä se toiveiden eteenpäin vieminen viimeisten vuosien aikana ole tulosta tuottanut miksi nyt pitäisi uskoa että se jotain auttaisi?
Käyttäjätaso 3
Vuonna 2015 ja vuosi odotellaan päivitystä laitteisiin, niin siinä on tasan yksi taho jolla on syytä katsoa peiliin ja esittää todella nöyrät pahoittelut asiakkaille.

Osallistu keskusteluun