Kysymys

netgem päivitys taas pieleen

  • 30 syyskuu 2015
  • 31 kommenttia
  • 1668 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

31 kommenttia

Uusi boksi tuli, mutta ongelma ei poistunut. Edelleen tulee yhteysvirhe (-11) ja boksi buuttaa itsensä.

Asiakaspalvelusta sanottiin että tuo kyseinen virhe meinaa sitä että boksin verkkokortti olisi hajonnu, mutta ihmettelen että miten softapäivitys rikkoo laitteesta jonkun osan. Eikä uusi boksi sitä ongelmaa poistanut.

Sopimuksen jatkosta päätös on jo tehty. Viihde ei nykyisellään tarjoa yhtään "viihdettä" joten sitä ei tarvitse jatkaa. Tallentava digiboksi tekee samat asiat, netflix ja oma mediaserveri tuo sen tarpeellisen lisäsisällön. Plussana se, että tallentavat digiboksit nykyään jopa toimii, toisin kuin Elisan laitekavalkadi. Onneksi tämä kömmähdys sattui sopimuskauden loppuun :)

Koitetaan nyt pärjäillä loppuviikot tällä kalustolla, ei enää jatkossa tällä kalustolla.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Jaahas, nyt mulla ekaa kertaa sama yhteysvirhe -11 ja netti poikki kokonaan. Buuttien jälkeen kuva täyttä sontaa, vhs näyttää paremmalta...
Käyttäjätaso 3
Nyt tekee jo mieli sanoa pahasti. Tässä katselen viikontakaista Naurun tasapainon jaksoa ja homma on ihan pelkkää pätkimistä ja välissä pikselimössöä. Se nyt ihan ohuesti haittaa katselunautintoa, jos kesken vitsin tallenne katkeaa ja vähintään puoli lausetta jää kuulematta.

Haitte näille päivityksille beta-testaajia, niin kysyisin nyt, että onko se porukka mahdollisesti maksettu hiljaiseksi, kuurosokeita vai eikö teitä ylipäätään lainkaan kiinnosta maksaville asiakkaille tarjottava palvelu? Tämän N7700 laatikon kanssa on onnistunut vain yksi asia ja se on boxin koko, joka ei täytä koko tv-tasoa.

Mitäpä jos pitäisitte taukoa siinä laskujen lähettämisessä siihen asti kunnes tämä ns. palvelu toimii kuten mainospuheissa sanotaan?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Tuksi79 kirjoitti:
Nyt tekee jo mieli sanoa pahasti. Tässä katselen viikontakaista Naurun tasapainon jaksoa ja homma on ihan pelkkää pätkimistä ja välissä pikselimössöä. Se nyt ihan ohuesti haittaa katselunautintoa, jos kesken vitsin tallenne katkeaa ja vähintään puoli lausetta jää kuulematta.

Haitte näille päivityksille beta-testaajia, niin kysyisin nyt, että onko se porukka mahdollisesti maksettu hiljaiseksi, kuurosokeita vai eikö teitä ylipäätään lainkaan kiinnosta maksaville asiakkaille tarjottava palvelu? Tämän N7700 laatikon kanssa on onnistunut vain yksi asia ja se on boxin koko, joka ei täytä koko tv-tasoa.

Mitäpä jos pitäisitte taukoa siinä laskujen lähettämisessä siihen asti kunnes tämä ns. palvelu toimii kuten mainospuheissa sanotaan?
Tartutaan sen verran, että itse olen ollut beta testaajana ensi sekunnista alkaen ja itsellä alkoi ongelmat wlanin kanssa vasta tänään. Toki voi olla, että ollut alueella jotain pientä häikkää verkossa. Ainakaan häiriökartan mukaan mitään ei ollut. Siis tähän asti toiminut boxi rasvattuna.
Käyttäjätaso 3
Kuka tässä mistään wlanista mitään puhui? En minä ainakaan.

Makuasioita tietenkin, mutta esim. tallenteiden selausta ei yksinkertaisesti voi kuvata rasvattuna toimimiseksi.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Mutta suurimmalla osalla kaiketi on boxin ja wlan yhteyden kanssa tässä ongelmia, jotka siis aiheuttavat kaikkea tätä mitä ketjut ovat täynnä. Elisa myönsi siis myös modeemin Bewan A2100N aiheuttavan uusimmalla digiboxin ohjelmistolla kanssa ongelman koskien wlan yhteyttä. Kyllä tässä tapauksessa vika lienee mustassa digiboxissa, kun mulla alkoi ongelmat käyttäen Huawein 5172 reititintä. Toisaalla veikkasivat jopa tuon Bewanin olevan aiheuttaja.

Mitä tulee ketjun ekoihin postauksiin eli boxi hidastunut, HD-kanavat puuroa yms, itsellä ei ole ollut noita ongelmia kertaakaan päivityksen jälkeen ennen tätä viikonloppua.

Osallistu keskusteluun