Kysymys

Olemassa olevan asiakkaan edut vs. uudet asiakkaat

  • 20 marraskuu 2010
  • 26 kommenttia
  • 3944 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

26 kommenttia




Nyt alkaa lähestyä myös se aika, kun ensimmäiset viihteen 24 kk sopimukset päättyvät (Saunavision osalta tämä on jo tapahtunutkin). Jatkon kannalta asiakastyytyväisyys olisi tärkeää ja uusia etujakin olisi syytä silloin tarjota.
Onkohan tähän määräaikaisten sopimusten jatkolle lähiaikoina tulossa etuja tarjolle?


Asiakaspalvelumme kontaktoi asiakkaat, joiden sopimukset ovat päättymässä, joten eiköhän tuossa yhteydessä houkutuksia tarjota. :)
Hyvä! :D
Toivottavasti tämä tapahtuu tarpeeksi aikaisin ennen sopimuksen päättymistä, jotta jää aikaa harkita ennen kuin täytyisi huonoimmassa tapauksessa irtisanoa sopimus.

Osallistu keskusteluun